Podziel się wrażeniami!
Witam,kupiłem kilka dni temu telewizor i mam problem z netflixem,próbowałem już wszystkich rozwiązań jakie można znaleźć w internecie przy błędzie (-100) i nic nie pomaga.Próbowałem zarówno przez wifi jak i przez kabel łączyć z netem ,próbowałem tez przez sieć mobilną ,robiłem różne resety,odłączałem zasilanie,usuwałem pliki cache,usuwałem aktualizacje netflixa czy przywróciłem ustawienia fabryczne telewizora i dalej nic ... Wszystkie inne aplikacje chodzą elegancko,internet mam 100mb także
nie mam pojęcia o co chodzi
Dział techniczny po dwóch tygodniach odpisał mi,że „niestety dana awaria jest związana z oprogramowaniem telewizora” i póki co nie są w stanie nic z tym zrobić.
Telewizor za prawie 6k na którym nie działa netflix i który resetuje się kilka razy w ciągu paru godzin.
BRAWO SONY