Podziel się wrażeniami!
Po zainstalowaniu TV wszystko przebiegło poprawnie. Połączył się z WIFI, działała karta WIFI jak i bluetooth, działało głosowe wykonywanie komend na pilocie - poprzez Bluetooth.
Nagle wczoraj po południu TV obraził się i zaczął się problem - Brak połączenia z siecią. Mimo prób włączania karty WIFI tożsamo Bluetooth nie udało się. Próbuje włączyć po czym nie włącza. Zauważyłem dziwny adres MAC w informacjach o sprzęcie. Resetowałem do ustawień fabrycznych, trzymałem button Power przez 5 sekund, odłączyłem z prądu na ponad 1 godzinę, czyściłem ustawienia aplikacji. Nic nie pomaga. Proszę zatem o pomoc, może ktoś miał podobny problem i udzieli rady zanim będę musiał go spakować i zawieźć do serwisu. Poniżej zdjęcia obrazujące problem.
Spróbuj zmienić ustawienia routera i przewróć ustawienia fabryczne w tv. Jak dalej będzie występował problem to proponuje kontakt z serwisem.
W domu są trzy routery. Na każdym dokonywałem próby zmian ustawień dla sieci WIFI, niestety bez skutecznie.
Może ktoś wie jak wykonać HARD Reset dla tego Androida TV, na którym funkcjonuje ta Bravia??
Oczywiście zapomniałem nadmienić za co przepraszam TV po kablu normalnie łączy się z routerem i jest dostęp do internetu. Tylko Wifi i Bluetooth nie.
Witam,
Miękki i twardy reset:
Przywrócenie ustawień fabrycznych:
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00122829
Pozdrawiam
niech serwis wymieni moduł wi fi i bluetooth . i zrobi reset systemu. oczywiście jeśli popierwszym resecie nie pomogło
Dzisiaj spotkałem się z tym samym problem, tylko w przypadku mojego modelu (KD-55XG8596) Bluetooth jestem w stanie włączyć. Wszelkie próby resetowania tv opisane na forum niestety nie pomogły. Nadmieniam, że połączenie przewodowe z Internetem działa prawidłowo.
Witam,
@robwojert w tym przypadku pozostaje kontakt z serwisem:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/repair?cpint=spt-footer_repair
Pzodrawiam
Witam,
Tak zgłosiłem już to oczekuje na serwis który przyjedzie do mnie do domu w najbliższy czwartek lub piątek.
Zdam relację co było przyczyną usterki.
Pozdrawiam
Jacek