anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Bravia KD-65XG8096 BRAK WIFI

profile.country.PL.title
haker151
Poszukiwacz

Sony Bravia KD-65XG8096 BRAK WIFI

Po zainstalowaniu TV wszystko przebiegło poprawnie. Połączył się z WIFI, działała karta WIFI jak i bluetooth, działało głosowe wykonywanie komend na pilocie - poprzez Bluetooth.

Nagle wczoraj po południu TV obraził się i zaczął się problem - Brak połączenia z siecią. Mimo prób włączania karty WIFI tożsamo Bluetooth nie udało się. Próbuje włączyć po czym nie włącza. Zauważyłem dziwny adres MAC w informacjach o sprzęcie. Resetowałem do ustawień fabrycznych, trzymałem button Power przez 5 sekund, odłączyłem z prądu na ponad 1 godzinę, czyściłem ustawienia aplikacji. Nic nie pomaga. Proszę zatem o pomoc, może ktoś miał podobny problem i udzieli rady zanim będę musiał go spakować i zawieźć do serwisu. Poniżej zdjęcia obrazujące problem.

Wyłączone WIFIWyłączone WIFIPróba włączenia WIFI kończy się niepowodzeniemPróba włączenia WIFI kończy się niepowodzeniemPo przesunięciu WIFI na włącz sam wraca na wyłączonePo przesunięciu WIFI na włącz sam wraca na wyłączone

Zdjęcie problem WIFI  

Zdjęcie problem WIFI 2 

Zdjęcie problem WIFI 3 

Zdjęcie problem WIFI 4 

Zdjęcie problem WIFI 5 

Zdjęcie problem WIFI 6 

Tabliczka znamionowa 

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
niejednorazowy
Poszukiwacz

Spróbuj zmienić ustawienia routera i przewróć ustawienia fabryczne w tv. Jak dalej będzie występował problem to proponuje kontakt z serwisem. 

profile.country.PL.title
haker151
Poszukiwacz

W domu są trzy routery. Na każdym dokonywałem próby zmian ustawień dla sieci WIFI, niestety bez skutecznie.

Może ktoś wie jak wykonać HARD Reset dla tego Androida TV, na którym funkcjonuje ta Bravia??

profile.country.PL.title
haker151
Poszukiwacz

Oczywiście zapomniałem nadmienić za co przepraszam TV po kablu normalnie łączy się z routerem i jest dostęp do internetu. Tylko Wifi i Bluetooth nie.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert
profile.country.PL.title
banan129
Poszukiwacz

niech serwis wymieni moduł wi fi i bluetooth . i zrobi reset systemu. oczywiście jeśli popierwszym resecie nie pomogło

profile.country.PL.title
robwojert
Poszukiwacz

Dzisiaj spotkałem się z tym samym problem, tylko w przypadku mojego modelu (KD-55XG8596) Bluetooth jestem w stanie włączyć. Wszelkie próby resetowania tv opisane na forum niestety nie pomogły. Nadmieniam, że połączenie przewodowe z Internetem działa prawidłowo.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@robwojert w tym przypadku pozostaje kontakt z serwisem:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/repair?cpint=spt-footer_repair

 

Pzodrawiam

profile.country.PL.title
haker151
Poszukiwacz

Witam,

Tak zgłosiłem już to oczekuje na serwis który przyjedzie do mnie do domu w najbliższy czwartek lub piątek.

Zdam relację co było przyczyną usterki.

Pozdrawiam

Jacek