anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

sony bravia kd49

profile.country.PL.title
mac8585
Poszukiwacz

sony bravia kd49

witam tv nie wlacza sie dochodzi do krecacych kolek I znow sie wylacza I tak caly dzien napis sony kolka I restart

  •  

20200622_022524.jpg

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

1. Wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej.
2. Naciśnij i przytrzymaj przyciski [VOL-] oraz [Power] (zasilania) na telewizorze (nie na pilocie).

3. Z powrotem włącz przewód zasilający do gniazdka, przez cały czas trzymając przyciski [VOL-] i [Power] (zasilania) na telewizorze.
4. Po upływie około 30 sekund dioda stanu zapali się na zielono.
5. Puść przyciski.
6. Jeśli proces został zaimplementowany poprawnie, pojawi się zielona maskotka Androida. (Jeśli maskotka Androida nie pojawi się na ekranie, proszę powtórzyć kroki 1-5 aż do jej pojawienia się). Po zakończeniu tej części procesu, telewizor uruchomi się ponownie dwukrotnie - wyświetlając ekran animacji startowej Sony i Androida/logo - przed powrotem do ekranu wstępnej konfiguracji BRAVIA. Jeśli nie nastąpi to po piątej próbie, prosimy o kontakt z naszą linią pomocy technicznej w celu uzyskania dalszej pomocy.
7. Wykonaj konfigurację początkową. Nie dostrajaj jednak żadnych kanałów ani nie rejestruj konta Google.
8. Po wyświetleniu menu HOME (głównego) wybierz opcje [Ustawienia] > [Pamięć i resetowanie], a następnie przywróć ustawienia fabryczne.
9. Dokończ przywracanie ustawień fabrycznych.
10. Kiedy na telewizorze z powrotem pojawi się ekran konfiguracji początkowej, przeprowadź konfigurację.

 

profile.country.PL.title
mac8585
Poszukiwacz

witam dziekuje za pomoc ale niestety :(( niepomoglo

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Jeśli nie pomogła instrukcja którą podał @marcinor, która jest zgodna linkiem poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-49x8309c/articles...

pozostaje kontakt z serwisem:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam