anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XD9305 - brak możliwości uruchomienia

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

XD9305 - brak możliwości uruchomienia

Dobry wieczór

Proszę Szanowne grono o pomoc.

Jak w temacie brak możliwości uruchomienia odbiornika XD9305.

wczoraj TV został normalnie wyłaczony z pilota,,, nie było żadnych problemów z siecią elektryczną, z siecią internetową,,, dziś chciałem włączyć pilotem i brak reakcji - wymieniałem baterie = brak reakcji... odłączyłem z sieci na ok 5 minut = brak reakcji,,, dłuższe przytrzymanie power w pilocie = brak reakcji... VOL- + Power + wtyczka do prądu = brak reakcji 😞  

jak Państwo sądzą jak może być przyczyna i może ktoś miałe podobny przypadek i udało się problem rozwiązać ?

dziekuję za wszystkie pomocne rady

pozdrawiam Michał. 

Edit...

znalazłem teraz taką informację

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-65xd9305/articles...

 

Tagi (1)
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Michal_TJE.   nic już nie zrobisz jak w opisie jest akcja serwisowa na ten model proponuję w poniedziałek zgłosić do serwisu jak duży serwis może będą mieli na stanie część i pójdzie szybko.Przeważnie zamawiają i się czeka około tygodnia a pada moduł zasilacza DSP cała płytka do wymiany.W sierpniu już to przerabiałem ale uparłem się na naprawę w domu i się udało.Nowy moduł różni się od starego (nie mam zdjęcia) także mam nadzieję,że temat będzie zapomniany.53076453_2151371708284303_8278342475681103872_n.jpg

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Michal_TJE.   nic już nie zrobisz jak w opisie jest akcja serwisowa na ten model proponuję w poniedziałek zgłosić do serwisu jak duży serwis może będą mieli na stanie część i pójdzie szybko.Przeważnie zamawiają i się czeka około tygodnia a pada moduł zasilacza DSP cała płytka do wymiany.W sierpniu już to przerabiałem ale uparłem się na naprawę w domu i się udało.Nowy moduł różni się od starego (nie mam zdjęcia) także mam nadzieję,że temat będzie zapomniany.53076453_2151371708284303_8278342475681103872_n.jpg

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

Dzięki za delikatny pozytyw w sprawie...

czy serwis ma być autoryzowany przez Sony ?

zgłosiłem również tu na "service desk"... czekam mozę w poniedziałek dostanę jakieś instrukcję...

dzieki!

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Tylko przez serwis bo to oni obsługują akcję serwisową ja zgłaszałem przez MIK Radom pomio ,że do Radomia mam daleko ale pewnie każda droga będzie dobra.

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

ok. dzięki w takim razie jutro tam zadzwonię...

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

Dziękuję serwisowi MIK Radom, ża kompleksową obsługę i usuniecie usterki.

TV naprawiony (wymiana płytki DPS)

paveo1975
Nowicjusz

Witam,

Czy istnieje jakaś baza nr seryjnych TV z wadliwą wersją tego modułu zasilacza?

Telewizor wprawdzie działa ale chciałbym wiedzieć czy wersja która posiadam jest narażona na w/w problem.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Nie ma takiej bazy, ale akcją serwisową są objęte wszystkie telewizory KD-55XD9305 i  KD-65XD9305.

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xd9305/articles...

 

Pozdrawiam