Podziel się wrażeniami!
Po włączeniu sygnału 4K na NTC, mój telewizor SONY KD-49 XH 8505 sam się restartuje co jakiś czas, podczas oglądania TVP 4K...?
jak tam Twoje przełączanie do aplikacji HOME i restarty ?
Pytam,bo mi teraz też przeskakuje na HOME ?
@raf_02 i @pirat321 zapraszamy do dyskusji również tu https://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=31&t=8349
Tak, próbowałem czyścić pamięć podręczna, jak to sugerował ktoś w innym poście, ale u mnie to nie zadziałało. Ja miałem tak, że ginął obraz, dźwięk było słychać, przestał działać pilot. Pomagało wyjecie wtyczki z gniazdka. Po wyłączeniu tego hbb, póki co mam spokój. W sumie sprawa z tym hbb w TV sony nie jest nowy, bo wcześniej też był problem ze zwiechami, ale po jakiejś aktualizacji uspokoiło się. No, ale teraz pojawił się program w 4K i chyba znowu coś wyszło. Oczywiście głowy nie dam, że to pomoże, ale spróbować można, zawsze można to spowrotem włączyć, jak komuś to hbb się podoba.
Ten pomysł z wyłączeniem hbbtv to może i dobry ale tyczy się chyba tylko tych co oglądają telewizję cyfrową.
U mnie na razie bez restartów tylko powroty do Home tylko gdy włączam tvp4k.
KD65XH9505 po wyłączeniu HBBTV dla kanału TVP4K przestał restartować telewizor i zamrażać obraz. Jednak co jakiś czas sam zmienia sobie fonię na Dolby Atmos z Dolby Digital 2.0 Czyszczenie Pamięci tymczasowej nic nie daje.
U mnie wyłączenie Hbb nic nie dało, TV Sony nadal się restartuje, ostatnio podczas meczu Anglia -Niemcy, oczywiście na TVP4K, a jak u Was ?
Zgłaszajmy wszystkie problemy do SONY, bo inaczej oleją temat. Skoro umieli brać pieniądze, to trzeba ich nauczyć brać odpowiedzialność za swoje niesprawne produkty..., Piszmy o tym na wszystkich mediach społecznościowych...
Link do zgłoszenia usterki https://services.sony.pl/supportmvc/pl/ ... rojectors1
U mnie przez długi czas był spokój, ale w poniedziałek niestety wróciło, czyli czarny ekran, fonia działa, brak reakcji pilota, jedynie wyjęcie wtyczki z gniazdka pozwala włączyć ponownie tv. Czyli mój pomysł z wyłączeniem Hbb jednak nie działa. Oczywiście popieram pomysł, danek70 żeby to zgłaszać do Sony. Ja to zrobiłem telefonicznie. Mam nawet już nr sprawy. Jak dzwoniłem jakieś dwa, trzy tygodnie temu, konsultant jeszcze nic nie wiedział o takim problemie. Więc ja też namawiam, żeby zgłaszać ten bug. Sprzedają TV 4K, i jak się pojawia program telewizyjny w tym formacie i coś się zaczyna sypać, to niech to poprawiają. Dziwne, że na YT gdzie już od dawana są filmy w tej rozdzielczości, nic się do tej pory u mnie nie działo. Dopiero jak włączyli TVP 4K, to zaczęły się dziać cyrki.