anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-55X8509C - problem z Netflix, brak obrazu

revelare
Poszukiwacz

Sony KD-55X8509C - problem z Netflix, brak obrazu

Mam problem z Netflixem w TV Sony KD-55X8509C - uruchamiam aplikację - loguje sie bezproblemu - potem moge ja wlaczyc i uruchomic serial/film. Problem polega na tym, ze obraz sie nie pojawia - albo czasami przy ktorejs próbie jest po prostu zatrzymany/poszatkowany obraz i to wszystko. Film leci - dzwiek jest, ale obrazu wogole....

Resetowalem do ustawień fabrycznych kilka razy - dodatkowo bardzo podobny problem jest na aplikacjach TVP, IPLA Niektore filmy tam sie odtwarzaja a niektore po prostu czarny ekran (ewentualnie poszatkowany obraz ale niezmieniajacy sie) - ale dzwiek slychac bardzo dobrze. Na Netflixie - problem polega na tym ze w kazdym filmie, serialu ktory uruchomie - jest czarny ekran / poszatkowany (niezmieniajacy sie). 
Resetowalem TV do ustawien fabrycznych, instalowalem od poczatku, odinstalowywalem aktualizacje Netflixa, i ponownie ja zainstalowanem - i ciagle ten sam problem....
Dziekuje z gory za pomoc
Pozdrawiam

Tagi (1)
10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
michal.baranski
Poszukiwacz

Cześć, 

 

u mnie było dokładnie tak samo - stało się tak po aktualizacji. 

Przywróć telewizor do ustawień fabrycznych i problem zniknie - obraz wróci. 

To nie wina łącza - to wina aktualizacji - czytałem o tym sporo na supporcie SONY w US. 

ja mam KD-55X9005C i miałem dokładnie ten sam problem jakiś czas temu. 

Netflix nie działał mi na ADROID TV w sypilani po kablu. 

Włączyłem PLAY STATION 4 i tam działał bez zarzutu (ten sam switch). 

To nie wina łącza - te telewizory po prostu mają BUGI.