Podziel się wrażeniami!
Mam problem z Netflixem w TV Sony KD-55X8509C - uruchamiam aplikację - loguje sie bezproblemu - potem moge ja wlaczyc i uruchomic serial/film. Problem polega na tym, ze obraz sie nie pojawia - albo czasami przy ktorejs próbie jest po prostu zatrzymany/poszatkowany obraz i to wszystko. Film leci - dzwiek jest, ale obrazu wogole....
Resetowalem do ustawień fabrycznych kilka razy - dodatkowo bardzo podobny problem jest na aplikacjach TVP, IPLA Niektore filmy tam sie odtwarzaja a niektore po prostu czarny ekran (ewentualnie poszatkowany obraz ale niezmieniajacy sie) - ale dzwiek slychac bardzo dobrze. Na Netflixie - problem polega na tym ze w kazdym filmie, serialu ktory uruchomie - jest czarny ekran / poszatkowany (niezmieniajacy sie).
Resetowalem TV do ustawien fabrycznych, instalowalem od poczatku, odinstalowywalem aktualizacje Netflixa, i ponownie ja zainstalowanem - i ciagle ten sam problem....
Dziekuje z gory za pomoc
Pozdrawiam
Cześć,
u mnie było dokładnie tak samo - stało się tak po aktualizacji.
Przywróć telewizor do ustawień fabrycznych i problem zniknie - obraz wróci.
To nie wina łącza - to wina aktualizacji - czytałem o tym sporo na supporcie SONY w US.
ja mam KD-55X9005C i miałem dokładnie ten sam problem jakiś czas temu.
Netflix nie działał mi na ADROID TV w sypilani po kablu.
Włączyłem PLAY STATION 4 i tam działał bez zarzutu (ten sam switch).
To nie wina łącza - te telewizory po prostu mają BUGI.