Podziel się wrażeniami!
Witam,
Zakupiłem przedwczoraj TV Sony model KD-55XD7005. Przy konfiguracji wskazałem domową sięc WiFi wszystko przebiegło pomyślnie, TV się zaktualizował i połączył się z siecią bezprzewodową, wszystkie aplikacje działały poprawnie. Od wczoraj niestety TV pomimo połączenia się z siecią WiFi uporczywie informuje przy otwieraniu aplikacji YouTube, ipla czy Sklep Google, że jestem offline i żeby sprawdzić ustawienia sieciowe. Diagnostyyka połączenia sieciowego w TV pokazuje, że łącze internetowe jest, sygnał jest dobry, przeglądarka Opera wyświetla wszystkie strony, które jej wpisuje. Nie ma znaczenia czy adres jest z DHCP z routera czy wpisany statycznie problem występuje nadal. Raz udało się po wyłączeniu TV aplikacje zaczeły działać poprawnie teraz niestety to już nie pomaga. Wyłączenie modułu WiFi i włączenie go ponownie również. Żeby wykluczyć winę sieci domowej (routera i jego konfiguracji, która jest prawidłowa - konsola PS4 działa prawidłowo). Podłączyłem TV do hotspotu, który udostępniłem z iPhona. I tu identyczna sytuacja. Przeglądarka Opera wyświetla każdą wskazaną stronę a aplikacje z TV nie działają błędnie informując o tym, że jestem offline i nie mam połączenia z siecią WiFi/komórkową. Dodam, że przy uruchomieniu aplikacji ipla/player pokazał się komunikat o treści "SSL certificate error: primary error: 4 certificate: Issued to: CN=treb.internet.sony.tv,0=SONY NETWORK ENTERTAINMENT INTERNATIONAL LLC,L=San Diego,ST=California,C=US;Issued by: CN=Symantec Class 3 Secure Server CA - G4,OU=Symantec Trust Network,0=Symantec Corporation,C=US; on URL:https://treb.internet.sony.tv/BIVL/trebuchet/ceb/tvn_prod/ i dalej cała zawartość certyfikatu.
Proszę o pomoc. Czy TV już na dzień dobry wymaga wizyty w serwisie i jest to błąd oprogramowania czy uszkodzenia kart sieciowych czy można coś zrobić samemu żeby to działało?
Dodam jeszcze, że na kablu identyczna sytuacja 😕
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witamy w świecie androida, zrób reset tv przytrzymując przez 5 sekund zielony przycisk włączający tv.
Zrobiłem reset do ustawień fabrycznych i teraz śmiga ok. Poszukałem też informacji, że problem z certyfikatem SSL może wynikać z ustawień czasu na TV. Przestawiłem żeby pobierał czas z sieci.
dzięki za odpowiedz
Witam,
Przekazuję jeszcze informacje, jakie udało nam się uzyskać z Supportu Sony - choćby tylko dla porządku, ponieważ rozumiem, że problem już został rozwiązany. : )
--------------------
opisany problem prawdopodobnie związany jest z błędem konfiguracji telewizora po wykonanej aktualizacji oprogramowania. W związku z powyższym poniżesze resety powinny wyeliminować zgłaszany problem:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/an
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/an
Jeśli pierwszy z podanych resetów rozwiąże problem to oczywiście nie jest konieczne wykonywanie kolejnego.
---------------------
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J