anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-55XE9005 - jaśniejszy rząd pikseli.

profile.country.PL.title
olo_mistrzu
Użytkownik

Sony KD-55XE9005 - jaśniejszy rząd pikseli.

Witam. Mam pytanie oglądając film w rozdzielczości powyżej 720p - odpalcie film na kodi, gdzie są czarne pasy na dole i na górze, pomiędzy czarnym pasem, a obrazem pojawia się w zależności od sceny jaśniejszy rząd, lub dwa rzędy pikseli jak na zdjęciu. Kiedy czarnych pasów nie ma i obraz jest rozciągnięty od ramki do ramki, tego nie ma. Sprawdźcie to w swoich xe9005 czy tak macie?

 
https://zapodaj.net/cce541b52976e.jpg.html

https://zapodaj.net/012638cc668d6.jpg.html

 

http://imgur.com/a/AeZZa - więcej zdjęć

 

Odnoszę wrażenie jakby procesor obrazu nie potrafił przetworzyć gdzie kończy się czerń pasów, a gdzie zaczyna obraz i daje tam jasny rząd pikseli.W zależności jak włączam redukcję czarnych pasów odpalając kodi - redukcja 5 % czy 10 % jasny pas pikseli przesuwa się i jest zawsze między czarnym pasem, a obrazem. Sony poprawcie to przy kolejnej aktualizacji. Bo średnio to wygląda, jak błyska taki pasek oglądając film. Oglądając filmy z kablówki czy naziemnej tv tego nie widać.

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj, skonsultujemy opisaną przez Ciebie sytuację z Supportem i damy znać, jak tylko otrzymamy jekieś wskazówki.

Pozdrawiam,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
olo_mistrzu
Użytkownik

Ok. Problem dotyczy oglądania filmów przez aplikację Kodi.Telewizor posiada najnowsze oprogramowanie układowe do wersji v6.2602, android 7.0. Wasz telewizor XE8505, który miałem wcześniej nie miał tego problemu i nie wyświetlał rzędu jasnych pikseli. Myślę, że jest to kwestia łatki przy kolejnej aktualizacji i jest to do zrobnienia. Żadne resety itp. nie pomagają, bo problem nie występuje oglądając kablówkę, filmy z blu ray, you tube czy show max. Tam rozjaśnienia są natrualne i nie widać takiej pikselozy.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj,

Oto, co udało mi się uzyskać z Supportu:

----

Proszę spróbować zweryfikować problem podczas korzystania z aplikacji domyślnej Video. Jeśli problem nie będzie występował w aplikacji domyślnej to będzie leżał po stronie samej aplikacji. Niestety Sony nie jest właścicielem aplikacji i nie może wprowadzać w niej zmian. W takim przypadku zalecamy bezpośredni kontakt z dostawcą aplikacji.

----------

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J