anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-55XE9005 - problem z skaczącym/szarpiącym obrazem

profile.country.PL.title
ajtee91
Użytkownik

Sony KD-55XE9005 - problem z skaczącym/szarpiącym obrazem

Czołem,

 

Od 3 tygodni posiadam Sony KD-55XE9005. Wszystko jest spoko oprócz jednej rzeczy. Czasami, gdy włącze telewizor i uruchomię Netflixa, obraz jest szarpany i jakby skacze, to samo jest na Google Play, Youtube, a także na Netflixie na konsoli Playstation 4 Pro. Problem znika, gdy na chwilę włączę tryb standby na 1-2 sek. i wyjdę z niego z powrotem, za pomocą zielonego przycisku na pilocie. Obraz wtedy jest płynny i już nie zwalnia w trakcie użytkowania TV. Moj internet to łącze radiowe o przepustowości 40 mb/s i uploadzie 8 mb/s. Prędkości i pingi zwykle w granicach 10-20 ms, downlaod stabilny jak i również upload.

 

Co może być problemem? Już sam nie wiem... 

 

Próbowałem resetu do ustawień domyślnych, zainstalowałem Androida 7.0. Nic z tych rzeczy nie dało porządanego efektu.

 

Czy ten typ tak ma? Boję się że to coś z moim TV.

 

Proszę o Waszą pomoc i sugestie.

 

Pozdrawiam, 

 

Jakub

18 ODPOW. 18
profile.country.PL.title
sosgornik
Użytkownik

witam w moim kd49xe9005 też obraz się klatkuje i zacina na wszystkich obrazach czy to z dysku film czy youtube zy telewizja  oczywiście sony nie bardzo sosbie z tym radzi telewizor mam gdziweś 2 miesiące  czekam na decyzje sony w tym temacie albo kieruje sprawę  do odpowiednich instytucji 

profile.country.PL.title
XEandi
Poszukiwacz

Możesz napisać jak dokładnie masz ustawione > ruch>motionflow ?

czystość>redukcja losowych zakłóceń>cyfrowa redukcja zakłóceń ? 

Jaka jest ; RZeczywista prędkość ; neta , nie ta którą podaje operator tylko ta która jest na TV ?

profile.country.PL.title
sosgornik
Użytkownik

WITAM   ruch>motionflow WYRAŻNY 

czystość>redukcja losowych zakłóceń>cyfrowa redukcja zakłóceń WSZYSTKIR USTAWIENIA SĄ USTAWIONE NA OPCJĘ DUŻE 

PRĘDKOŚC JAKĄ MAM NA  UMOWIE  TO 100MB/S NATOMIAST RZECZYWISTA PRĘDKOŚC INTERNETU W TV NIE SPRAWDZAŁEM  INTERNET JEST PODŁĄCZONY PRZEZ KABEL LAN A NIE WIFI WIĘC SPADEK PRĘDKOŚCI JEŻELI BY WYSTĘPOWAŁ BEDZIĘ MAŁY

PRĘDKOŚC INTERNETU W TV MA NIE WIELKIE ZNACZENIE PONIEWAŻ TAK JAK JUZ PISAŁEM   KLATRKOWANIE SIĘ OBRAZU W RUCHU WYSTĘPUJE WSZĘDZIE  W NORMALNEJ TELEWIZJI CZY Z DYSKU ZEWNĘTRZNEGO   

USTAWIENIA TELEWIZORA BYŁY JUŻ CHYBA WE WSZYSTKICH MOŻLIWYCH  POZYCJACH NIC TO NIE DAJE EWIDĘTNIE JEST TO WADA TELEWIZORA  CZEKAM NA ODPOWIEDŻ OD PAŃSTWA  W TEJ SPRAWIE

POWIEM SZCZERZE ŻE JEŻELI JEST TO WINA OPROGRAMOWANIA TAK JAK TO STWIERDZIŁ SERWIUSANT SONY  CO MOIM ZDANIEM NIE DO KOŃCA  MOŻE BYĆ PRZYCZYNA TEJ USTERKI PONIEWŻ WTEDY WSZYSCY KTÓRZY KUPILI TEN MODEL TV ZŁASZALI BY SIĘ DO SERWISU A CHYBA TAK NIE JES

JA JAKO WŁAŚCICIEL TEGO TEL;EWIZORA  CZEKAM CIERPLIWIE DO KOŃCA PAŻDZIERNIKA NA AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA  JEŻELI TAKA NIE BĘDZIE DOSTĘPNA LUB NIE USUNIE USTERKI O KTÓREJ MOWA  TO BĘDĘ ZMUSZONY ZGŁOSIĆ TV JESZCZE RAZ DO SERWISU W CELU USUNIĘCIA USTERKI LUB WYMIANY NA NOWY TELEWIZOR  W PEŁNI SPRAWNY    PONIEWAŻ NIE DO KOŃCA DZIAŁA ON POPRAWNIE  I ZGODNIE Z OPISEM I SPECYFIKACJĄ PRODUCENTA 

JEŻELI SONY NIE BĘDZIE W STANIE WYWIĄZAĆ SIĘ  Z UMOWY SERWISOWEJ  BĘDĘ ZMUSZONY  ZGŁOSIĆ TĄ SPRAWĘ DO :

Śląski

Wojewódzki Inspektor

Inspekcji Handlowej

w Katowicach 

O  WNIOSEK O ROZPOZNANIE SPORU PRZEZ STAŁY SĄD POLUBOWNY I 

o wszczęcie procedury pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich

MAM NADZIEJĘ ŻE SONY W KOŃCU  PODEJDZIE PROFESIONALNIE DO MOJEJ SPRAWY I USUNIE  USTERKĘ Z MOJEGO TELEWIZORA

POZDRAWIAM



 

 

profile.country.PL.title
sosgornik
Użytkownik

WITAM ruch>motionflow WYRAŻNY

czystość>redukcja losowych zakłóceń>cyfrowa redukcja zakłóceń WSZYSTKIR
USTAWIENIA SĄ USTAWIONE NA OPCJĘ DUŻE

PRĘDKOŚC JAKĄ MAM NA UMOWIE TO 100MB/S NATOMIAST RZECZYWISTA PRĘDKOŚC
INTERNETU W TV NIE SPRAWDZAŁEM INTERNET JEST PODŁĄCZONY PRZEZ KABEL LAN A
NIE WIFI WIĘC SPADEK PRĘDKOŚCI JEŻELI BY WYSTĘPOWAŁ BEDZIĘ MAŁY

PRĘDKOŚC INTERNETU W TV MA NIE WIELKIE ZNACZENIE PONIEWAŻ TAK JAK JUZ
PISAŁEM KLATRKOWANIE SIĘ OBRAZU W RUCHU WYSTĘPUJE WSZĘDZIE W NORMALNEJ
TELEWIZJI CZY Z DYSKU ZEWNĘTRZNEGO

USTAWIENIA TELEWIZORA BYŁY JUŻ CHYBA WE WSZYSTKICH MOŻLIWYCH POZYCJACH NIC
TO NIE DAJE EWIDĘTNIE JEST TO WADA TELEWIZORA CZEKAM NA ODPOWIEDŻ OD
PAŃSTWA W TEJ SPRAWIE

POWIEM SZCZERZE ŻE JEŻELI JEST TO WINA OPROGRAMOWANIA TAK JAK TO STWIERDZIŁ
SERWIUSANT SONY CO MOIM ZDANIEM NIE DO KOŃCA MOŻE BYĆ PRZYCZYNA TEJ
USTERKI PONIEWŻ WTEDY WSZYSCY KTÓRZY KUPILI TEN MODEL TV ZŁASZALI BY SIĘ DO
SERWISU A CHYBA TAK NIE JES

JA JAKO WŁAŚCICIEL TEGO TEL;EWIZORA CZEKAM CIERPLIWIE DO KOŃCA
PAŻDZIERNIKA NA AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA JEŻELI TAKA NIE BĘDZIE
DOSTĘPNA LUB NIE USUNIE USTERKI O KTÓREJ MOWA TO BĘDĘ ZMUSZONY ZGŁOSIĆ TV
JESZCZE RAZ DO SERWISU W CELU USUNIĘCIA USTERKI LUB WYMIANY NA NOWY
TELEWIZOR W PEŁNI SPRAWNY PONIEWAŻ NIE DO KOŃCA DZIAŁA ON POPRAWNIE I
ZGODNIE Z OPISEM I SPECYFIKACJĄ PRODUCENTA

JEŻELI SONY NIE BĘDZIE W STANIE WYWIĄZAĆ SIĘ Z UMOWY SERWISOWEJ BĘDĘ
ZMUSZONY ZGŁOSIĆ TĄ SPRAWĘ DO :

*Śląski*

*Wojewódzki Inspektor*

*Inspekcji Handlowej*

*w Katowicach *

*O WNIOSEK O ROZPOZNANIE SPORU PRZEZ STAŁY SĄD POLUBOWNY I *

*o wszczęcie procedury pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich*

*MAM NADZIEJĘ ŻE SONY W KOŃCU PODEJDZIE PROFESIONALNIE DO MOJEJ SPRAWY I
USUNIE USTERKĘ Z MOJEGO TELEWIZORA*

*POZDRAWIAM*
profile.country.PL.title
jajko6
Użytkownik

Zanim cokolwiek zaczniesz działać, to weź jakieś przyspieszone korepetycje u dobrego polonisty.

profile.country.PL.title
sosgornik
Użytkownik

SORKI ZA BŁĘDY PISAŁEM NA SZYBKO PRZED PRACĄ  

profile.country.PL.title
kosa16051971
Użytkownik

JAKBY CO,TO ZNAM DOBREGO POLONISTĘ,KTÓRY NAPRAWIA TELEWIZORY(SONY).

Kosecki
profile.country.PL.title
sosgornik
Użytkownik

oczywiście

Spoiler
 
profile.country.PL.title
solanek
Nowicjusz

Witam

Czy udało się rozwiązać problem ?