Podziel się wrażeniami!
Czołem,
Od 3 tygodni posiadam Sony KD-55XE9005. Wszystko jest spoko oprócz jednej rzeczy. Czasami, gdy włącze telewizor i uruchomię Netflixa, obraz jest szarpany i jakby skacze, to samo jest na Google Play, Youtube, a także na Netflixie na konsoli Playstation 4 Pro. Problem znika, gdy na chwilę włączę tryb standby na 1-2 sek. i wyjdę z niego z powrotem, za pomocą zielonego przycisku na pilocie. Obraz wtedy jest płynny i już nie zwalnia w trakcie użytkowania TV. Moj internet to łącze radiowe o przepustowości 40 mb/s i uploadzie 8 mb/s. Prędkości i pingi zwykle w granicach 10-20 ms, downlaod stabilny jak i również upload.
Co może być problemem? Już sam nie wiem...
Próbowałem resetu do ustawień domyślnych, zainstalowałem Androida 7.0. Nic z tych rzeczy nie dało porządanego efektu.
Czy ten typ tak ma? Boję się że to coś z moim TV.
Proszę o Waszą pomoc i sugestie.
Pozdrawiam,
Jakub
witam w moim kd49xe9005 też obraz się klatkuje i zacina na wszystkich obrazach czy to z dysku film czy youtube zy telewizja oczywiście sony nie bardzo sosbie z tym radzi telewizor mam gdziweś 2 miesiące czekam na decyzje sony w tym temacie albo kieruje sprawę do odpowiednich instytucji
Możesz napisać jak dokładnie masz ustawione > ruch>motionflow ?
czystość>redukcja losowych zakłóceń>cyfrowa redukcja zakłóceń ?
Jaka jest ; RZeczywista prędkość ; neta , nie ta którą podaje operator tylko ta która jest na TV ?
WITAM ruch>motionflow WYRAŻNY
czystość>redukcja losowych zakłóceń>cyfrowa redukcja zakłóceń WSZYSTKIR USTAWIENIA SĄ USTAWIONE NA OPCJĘ DUŻE
PRĘDKOŚC JAKĄ MAM NA UMOWIE TO 100MB/S NATOMIAST RZECZYWISTA PRĘDKOŚC INTERNETU W TV NIE SPRAWDZAŁEM INTERNET JEST PODŁĄCZONY PRZEZ KABEL LAN A NIE WIFI WIĘC SPADEK PRĘDKOŚCI JEŻELI BY WYSTĘPOWAŁ BEDZIĘ MAŁY
PRĘDKOŚC INTERNETU W TV MA NIE WIELKIE ZNACZENIE PONIEWAŻ TAK JAK JUZ PISAŁEM KLATRKOWANIE SIĘ OBRAZU W RUCHU WYSTĘPUJE WSZĘDZIE W NORMALNEJ TELEWIZJI CZY Z DYSKU ZEWNĘTRZNEGO
USTAWIENIA TELEWIZORA BYŁY JUŻ CHYBA WE WSZYSTKICH MOŻLIWYCH POZYCJACH NIC TO NIE DAJE EWIDĘTNIE JEST TO WADA TELEWIZORA CZEKAM NA ODPOWIEDŻ OD PAŃSTWA W TEJ SPRAWIE
POWIEM SZCZERZE ŻE JEŻELI JEST TO WINA OPROGRAMOWANIA TAK JAK TO STWIERDZIŁ SERWIUSANT SONY CO MOIM ZDANIEM NIE DO KOŃCA MOŻE BYĆ PRZYCZYNA TEJ USTERKI PONIEWŻ WTEDY WSZYSCY KTÓRZY KUPILI TEN MODEL TV ZŁASZALI BY SIĘ DO SERWISU A CHYBA TAK NIE JES
JA JAKO WŁAŚCICIEL TEGO TEL;EWIZORA CZEKAM CIERPLIWIE DO KOŃCA PAŻDZIERNIKA NA AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA JEŻELI TAKA NIE BĘDZIE DOSTĘPNA LUB NIE USUNIE USTERKI O KTÓREJ MOWA TO BĘDĘ ZMUSZONY ZGŁOSIĆ TV JESZCZE RAZ DO SERWISU W CELU USUNIĘCIA USTERKI LUB WYMIANY NA NOWY TELEWIZOR W PEŁNI SPRAWNY PONIEWAŻ NIE DO KOŃCA DZIAŁA ON POPRAWNIE I ZGODNIE Z OPISEM I SPECYFIKACJĄ PRODUCENTA
JEŻELI SONY NIE BĘDZIE W STANIE WYWIĄZAĆ SIĘ Z UMOWY SERWISOWEJ BĘDĘ ZMUSZONY ZGŁOSIĆ TĄ SPRAWĘ DO :
Śląski
Wojewódzki Inspektor
Inspekcji Handlowej
w Katowicach
O WNIOSEK O ROZPOZNANIE SPORU PRZEZ STAŁY SĄD POLUBOWNY I
o wszczęcie procedury pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich
MAM NADZIEJĘ ŻE SONY W KOŃCU PODEJDZIE PROFESIONALNIE DO MOJEJ SPRAWY I USUNIE USTERKĘ Z MOJEGO TELEWIZORA
POZDRAWIAM
Zanim cokolwiek zaczniesz działać, to weź jakieś przyspieszone korepetycje u dobrego polonisty.
SORKI ZA BŁĘDY PISAŁEM NA SZYBKO PRZED PRACĄ
JAKBY CO,TO ZNAM DOBREGO POLONISTĘ,KTÓRY NAPRAWIA TELEWIZORY(SONY).
Witam
Czy udało się rozwiązać problem ?