Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam robaka "przecinka" pod matrycą, który wygląda tak:
Odpowiedź Sony:
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Telewizory w założeniu, nie są konstruowane jako urządzenia hermetyczne, więc nie ma możliwości wykluczenia przedostania się zabrudzeń do jego wnętrza. W związku z tym pragnę poinformować, że czynności polegające na konserwacji urządzenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Czyszczenie matrycy telewizora z obecności insektów, jest czynnością konserwacyjną a sama obecność zabrudzeń nie jest spowodowana wadliwym wykonaniem telewizora, lecz czynnikami natury zewnętrznej.W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:Telefon: 22 306 06 94E-mail: customersupport.pl@eu.sony.comNasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.Z wyrazami szacunku,Krzysztof JankowskiDział wsparcia technicznego Sony
http://www.sony.pl/support/pl
Ewidentnie wychodzi, na to że matryca jest nieszczelna lub źle sprasowana. Telewizor powinien być odporny na takie sytuacje. Czy takie coś podlega reklamacji? Jestem bardzo niezadowolony z zakupu tego telewizora. Dodam, że to jest już drugi robak, wczesniej miałem jeszcze jednego, ale wyszedł. To chyba nie jest do końca normalne. Czy może powinienem zakleić telewizor silikonem lub zakładac na niego etui? Telewizor zakupiony w Sony Centre Gdańsk.
Proszę Sony o ustosunkowanie się do problemu.
Walcz chłopie o swoje, zapłaciłeś, skasowali kasę to walcz
taki mam zamiar, technicy maja sie odezwac w czwartek - ciekawe co zdiagnozują, pewno nie wymienia/naprawia bo tak musi byc i tyle.. Ciekawe co na to Sony_Polska, wiadomosc na priv. odczytano ale odpowiedzi nie uzyskalem.
Jedna przykra rzecz, Sony_Polska w innych tematach udziela porad - tutaj cisza, czy tematy przez was uwazane za godne odpowiedzenia musza miec konkretną tematyke ? Nikt tutaj nei chce nikogo oczerniac, obrazac bo mam duzo sprzetu waszej firmy i nigdy nie musialem korzystac z usług reklamacyjnych czy gwarancyjnych, po prostu człowiek liczy na pomoc..
Witam serdecznie mam ten sam problem brud i robaki klasyczna odpowiedź serwisu. Od 2tyg.cisza co mam zrobić proszę o radę.
MAREK RUS
Niestety w kilku miejscach tak jest
I znowu problem się powatarza od 2016 roku trzeci tv (co roku nówka sztuka) i znowu przecinki w ekranie - krew mnie zalewa i jeszcze w dodatku się restartuje co jakiś czas . Zgłoszone na gwarancji w serwisie , czwartek wizyta. KDL55W809C - 4500,00 i takie jaja !!!
U mnie w telewizorze, który zresztą już raz wymieniałem w zeszłym roku znowu pojawił się robal w matrycy. Jakość telewizorów Sony jest tak gówniana jak ich telefony....
Też mam takiego jednego rzuca się w oczy ale ... wlazł po 3 miesiącach użytkowania
Oczywiście odpowiedź Sony jak zawsze "Kopiuj, wklej":
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firma Sony.
W nawiązaniu do korespondencji, pragnę przekazać, że zgłoszenie zostało skonsultowane z działem technicznym.
Pragnę poinformować, że czynności polegające na konserwacji urządzenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Czyszczenie matrycy telewizora z obecności insektów, jest czynnością konserwacyjną, a sama obecność zabrudzeń nie jest spowodowana wadliwym wykonaniem telewizora, lecz czynnikami natury zewnętrznej. Telewizory w założeniu, nie są konstruowane jako urządzenia hermetyczne, więc nie ma możliwości wykluczenia przedostania się zabrudzeń do jego wnętrza.
Czyszczenie można zamówić podczas kontaktu z placówką serwisową.
Poniżej przesyłam dane kontaktowe autoryzowanych centrów serwisowych, gdzie można zamówić taką usługę:
Naprawy w Poznaniu i okolicach:
SONTRONIC Sp. z o.o.
ul. Czarnieckiego 9a
61-538 Poznań
Tel.: (61) 833 49 41, (61) 833 49 78
Mail: info@sontronic.pl
http://sontronic.pl/
Naprawy w Warszawie i okolicach:
PRAM S.C.
ul. Połczyńska 115B
01-303 Warszawa
Tel.: (22) 428 29 10, (22) 428 29 12
Mail: serwis@pram.com.pl
http://pram.com.pl/
Naprawy na terenie całej Polski z wyłączeniem Warszawy i Poznania:
Centrum Serwisowe MIK
ul. Chrobrego 22
26-600 Radom
Tel.: (48) 363 31 66, (48) 362 27 20
Mail: recepcja@mik.radom.pl
http://www.mik.radom.pl/
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:
Telefon: 22 306 06 94
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Z wyrazami szacunku,
Kaja Woźniak
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl
Sony Europe B.V. (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland
Oczywiście, kontaktowałem się z serwisem, ale nie odpisali, nie odebrali telefonu.
Nie sądzicie, że to dziwne, że do takiej klasy sprzętu wchodzą sobie robaczki i zdychają, a Sony mówi że to normalne.
Nie rozumiem, jak dalej ludzie kupują ich wadliwy bo tylko tak to można określić sprzęt.
Najciekawsze, jest to że nie jest to wina egzempalrza tylko całej architektury tych szmelców jakimi są telewizory Sony.
Drogie Sony, prosze o pomoc, w tej sprawie. Wysłałem w tej sprawie do Was dzisiaj e-mail.
Ja myślę że te robaczki przecinki dostają się już podczas produkcji i po włączeniu telewizora dopiero wychodzą. Odpowiedź która dostałeś sugeruje, że każdy kto ma problem ma syf w domu i pełno robaków, skoro to czynność konserwująca to niech w instrukcji napisza jak uchronić ekran przed robactwem, syf mają na produkcji a wmawiają że u klienta.