Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam robaka "przecinka" pod matrycą, który wygląda tak:
Odpowiedź Sony:
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Telewizory w założeniu, nie są konstruowane jako urządzenia hermetyczne, więc nie ma możliwości wykluczenia przedostania się zabrudzeń do jego wnętrza. W związku z tym pragnę poinformować, że czynności polegające na konserwacji urządzenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Czyszczenie matrycy telewizora z obecności insektów, jest czynnością konserwacyjną a sama obecność zabrudzeń nie jest spowodowana wadliwym wykonaniem telewizora, lecz czynnikami natury zewnętrznej.W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:Telefon: 22 306 06 94E-mail: customersupport.pl@eu.sony.comNasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.Z wyrazami szacunku,Krzysztof JankowskiDział wsparcia technicznego Sony
http://www.sony.pl/support/pl
Ewidentnie wychodzi, na to że matryca jest nieszczelna lub źle sprasowana. Telewizor powinien być odporny na takie sytuacje. Czy takie coś podlega reklamacji? Jestem bardzo niezadowolony z zakupu tego telewizora. Dodam, że to jest już drugi robak, wczesniej miałem jeszcze jednego, ale wyszedł. To chyba nie jest do końca normalne. Czy może powinienem zakleić telewizor silikonem lub zakładac na niego etui? Telewizor zakupiony w Sony Centre Gdańsk.
Proszę Sony o ustosunkowanie się do problemu.