Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry BatataPL, posłałam Twoje zapytanie z prośbą o poradę do działu wsparcia technicznego, damy znać jak tylko się czegoś dowiemy. A tymczasem, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support na włąsną rękę? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://bit.ly/2t8AqP9
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Na infolini stwierdzono że najlepszą opcja będzi3 reset ....
Nic nie pomogło .
Najlepsze jest to że pożyczyłem się innego soundbara od znajomego i problem jest praktycznie takie sam .
Ewidentnie to wina po stronie telewizora .
A więc czekamy na odpowiedź Pani Agnieszko .
Za każdą pomoc będę ogromnie wdzięczny a jeśli to nie pomoże to trzeba się pozbyć niestety tego sprzętu jak najszybciej .
Dzień dobry BatataPL
Odpowiedź z Supportu przyszła jak poniżej:
------------------------------
Funkcja, która odpowiada za sterowanie jednym pilotem urządzeniami sprzężonymi i połączonymi z telewizorem za pomocą przewodu HDMI to Bravia Sync.
Opis funkcji zamieszczam w poniższym linku:
https://bit.ly/3ks4MXj
Regulacja ustawień systemu BRAVIA Sync:
https://bit.ly/3c0Z0aa
-----------------------
Daj znać czy to pomogło, czy mamy dalej pytać. Pozdrawiam, Agnieszka _J