anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD 55XH9096 problem z dźwiekiem

profile.country.PL.title
BrianWNC
Poszukiwacz

Sony KD 55XH9096 problem z dźwiekiem

Witam serdecznie,

Jestem posiadaczem tego telewizora od ponad miesiąca i zauważyłem problem z dźwiękiem. Najczęściej występuje podczas porannego uruchomienia po nocnym wyłączeniu. Uruchamiam telewizor z wyjścia dekodera. Obraz jest ale dźwięku brak. Pomaga albo reset telewizora albo szybka zmiana wyjścia np Z HDMI 1 (dekoder) na HDMI 2 i powrót znów na HDMI 1. Oprogramowanie telewizora jest aktualne. Przywróciłem telewizor do ustawień fabrycznych. Pomogło , dźwiek powrócił i niby wszystko ok ale... zauważyłem że konsola xbox wyświetla obraz z HDMI 3 eARC w trybie tylko 4k60hz i nie da rady przestawic na 120hz. Zmieniłem zatem ustawienie HDMI3 na tryb rozszerzony z obsluga 120hz. Po tej zmianie konsola juz dzialala z obrazem 4k120hz. I ku mojemu zdziwieniu na drugi dzień rano znów problem z brakiem dźwięku.  Z moich obserwacji problem stwarza ustawienie portu HDMI 3 eARC na ktorym mam wpiętą konsolę. Gdy port HDMI 3 eArc jest ustawiony na obslugę 120hz to na drugi dzien od razu jest problem z dźwiekiem. Natomiast gdy ustawię na tryb rozszerzony Dolby Vision to problem z dźwiękiem ustaje i wszystko działa jak należy ale tylko na 60hz. Co można w tym temacie zrobić żeby jednak mieć te 120hz??  Sony, liczę na waszą pomoc. Może jakąś aktualizację dla portu trzeba zrobic?? Pozdrawiam

28 ODPOW. 28
profile.country.PL.title
BooCas
Poszukiwacz

Czy to jest najnowsza wersja oprogramowania?

IMG_0940.jpeg

profile.country.PL.title
BrianWNC
Poszukiwacz

Ustaw format wyjscia Hdmi 3 eARC jako format rozszerzony z obsluga Dolby Vision a nie 4k120hz i zobacz czy pomoże.

profile.country.PL.title
BooCas
Poszukiwacz

Bardzo dziękuję że znalazłeś chwilę czasu, zrobię tak jak wspomniałeś i jutro się odezwę jak pozwolisz, pozdrawiam

profile.country.PL.title
BooCas
Poszukiwacz

u mnie wygląda to tak , są tylko  opcje jak poniżej na zdjęciu , i opcja ulepszony była aktywna jak widać na zdjęciach,,,dzisiaj rano wystarczyło włączyć na chwilę tryb eARC a potem znowu wyłączyć i wszystko grało,,,teraz właśnie ta opcja jest ustawiona jako wyłączona,,,poniżej zdjęcie jakie mam opcje jeżeli chodzi o DOLBY VISION

IMG_0942.jpeg

profile.country.PL.title
BooCas
Poszukiwacz

I tak jak widać na zrzucie ekranu z instrukcji Sony , Dolby Vision jest zawarte w ,, Ulepszony format ,, tak jak wspomniałem była ta opcja wczoraj włączona,,

 

Zrzut ekranu 2021-05-9 o 14.50.11.png

profile.country.PL.title
ryskoak
Poszukiwacz

Ja mam identyczny problem jak BooCas z soundabrem tej samej marki i ciągle z nim niestety walczę 😞

Ktoś znalazł już może jakieś rozwiązanie na tego typu problem?

profile.country.PL.title
ryskoak
Poszukiwacz

BooCas

 

Zapytam się jeszcze, czy przypadkiem nie używasz dekodera UPC 4K?

profile.country.PL.title
szpieg48
Użytkownik

Dzień Dobry.

Pytanie co prawda nie do mnie, ale jak widzę nie tylko ja mam problemy z tym dekoderem. U mnie dekoder nagminnie zawiesza komunikację kanału ARC pomiędzy TV a amplitunerem. W skrócie blokuje komunikację z Yamahą. Jedyne rozwiązanie to wyłączenie Bravia Sync i ponowne parowanie urządzeń z odłączonym uprzednio kablem HDMI od tunera Ultrabox 4K. W innym przypadku TV nie wykrywa amplitunera. Czasem musiałem nawet pozbawić napięcia amplituner i TV żeby się zreserowały.

Czy też masz podobne spostrzeżenia?

profile.country.PL.title
leon1070
Poszukiwacz

Panowie mam problem z dźwiękiem z Youtube tzn amplituner nie widzi mi DD 5.1 jak odpalam Netflixa,Disneya lub Amazon Prime amplituner pokazuje DD 5.1 a z aplikacji youtube tylko stereo, czy ma ktoś podobny problem ?