anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-65XF8505 rozłączanie WIFI BŁĄD WIFI

profile.country.PL.title
user09
Poszukiwacz

Sony KD-65XF8505 rozłączanie WIFI BŁĄD WIFI

Tv zakupiony 16.04.2019 r.

W sklepie zaktualizowany do Android 8.

W trakcie oglądania następuje rozłączenie sieci WIFI.

Sieć jest widoczna ale niedostępna.

 

Po restacie  znika całkowicie. Muszę konfigurować ponownie.

I tak kilka razy dziennie.

 

TV Android z internetem ale bez tego kwalifikuje się do zwrotu.

 

Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu?

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: http://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact 
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
user09
Poszukiwacz

Problem nadal trwa. Próby polączenia tel w pomocą nie mają sensu bo tam nie ma nikogo misię nieudało.
Proszę podac tel do serwisu.

Chcę rozwiązać umowę bo Sony sprzedał mi tv niezgodnyze specyfikacją z niedziałającą kartą WIFI.

Porażka TV XXI wieku taki żarcik.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, @user09 

Zgłosiliśmy tę sprawę do Supportu Sony i oto porady, jakie udalo nam się uzyskać:

--------------------

Na początek zaleciłbym wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku, czynność ta niestety nie jest automatycznie przeprowadzana wraz z resetem do ustawień fabrycznych. W tym celu należy skorzystać z funkcji MENU (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK. Po przeprowadzeniu czyszczenia pamięci, rekomenduje się wykonanie tzw. miękkiego resetu odbiornika, przytrzymując zielony przycisk na pilocie przez ok. 7 sekund. Jeżeli podjęte działania nie rozwiążą występującej niedogodności, zaleciłbym sprawdzenie ustawień samego routera. Telewizory najlepiej odbierają sygnał WiFi, jeżeli kanał w routerze jest ustawiony na 1, 6 lub 11 jako stały, natomiast częstotliwość sygnału powinna wynosić 2.4 GHz. W przypadku chęci skorzystania z innych praw niż te, które wynikają z udzielanej przez nas gwarancji producenta, zaleca się bezpośredni kontakt ze sprzedawcą u którego produkt został nabyty.

--------------

Pozdrawiam, Agnieszka_J

Abrzos
Nowicjusz

Dzień dobry,

 

mam ten sam problem.  Od listopada 2019 po aktualizacji do android 8.

 

rzeczywiście resetowałem i pomagało na chwile ale jak mam już skonfigurowane aplikacje nie chce tego robić. Nie w tv za 6000PLN.

 

prosze o rozwiązanie problemu. 

1. Router działa prawidłowo

2. po podłączeniu również do hot spot z telefonu tez komunikat o braku internetu

3. podłączyłem kablem ethernetowym i również komunikat o braku internetu.

 

najlepsze jest to ze żadna app nie działa a netflix tak! Ewidentnie błąd softu.

 

czy jest jakaś procedura aktualizacji no z usb?