Podziel się wrażeniami!
Tv zakupiony 16.04.2019 r.
W sklepie zaktualizowany do Android 8.
W trakcie oglądania następuje rozłączenie sieci WIFI.
Sieć jest widoczna ale niedostępna.
Po restacie znika całkowicie. Muszę konfigurować ponownie.
I tak kilka razy dziennie.
TV Android z internetem ale bez tego kwalifikuje się do zwrotu.
Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu?
Dzień dobry, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: http://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Problem nadal trwa. Próby polączenia tel w pomocą nie mają sensu bo tam nie ma nikogo misię nieudało.
Proszę podac tel do serwisu.
Chcę rozwiązać umowę bo Sony sprzedał mi tv niezgodnyze specyfikacją z niedziałającą kartą WIFI.
Porażka TV XXI wieku taki żarcik.
Dzień dobry, @user09
Zgłosiliśmy tę sprawę do Supportu Sony i oto porady, jakie udalo nam się uzyskać:
--------------------
Na początek zaleciłbym wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku, czynność ta niestety nie jest automatycznie przeprowadzana wraz z resetem do ustawień fabrycznych. W tym celu należy skorzystać z funkcji MENU (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK. Po przeprowadzeniu czyszczenia pamięci, rekomenduje się wykonanie tzw. miękkiego resetu odbiornika, przytrzymując zielony przycisk na pilocie przez ok. 7 sekund. Jeżeli podjęte działania nie rozwiążą występującej niedogodności, zaleciłbym sprawdzenie ustawień samego routera. Telewizory najlepiej odbierają sygnał WiFi, jeżeli kanał w routerze jest ustawiony na 1, 6 lub 11 jako stały, natomiast częstotliwość sygnału powinna wynosić 2.4 GHz. W przypadku chęci skorzystania z innych praw niż te, które wynikają z udzielanej przez nas gwarancji producenta, zaleca się bezpośredni kontakt ze sprzedawcą u którego produkt został nabyty.
--------------
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Dzień dobry,
mam ten sam problem. Od listopada 2019 po aktualizacji do android 8.
rzeczywiście resetowałem i pomagało na chwile ale jak mam już skonfigurowane aplikacje nie chce tego robić. Nie w tv za 6000PLN.
prosze o rozwiązanie problemu.
1. Router działa prawidłowo
2. po podłączeniu również do hot spot z telefonu tez komunikat o braku internetu
3. podłączyłem kablem ethernetowym i również komunikat o braku internetu.
najlepsze jest to ze żadna app nie działa a netflix tak! Ewidentnie błąd softu.
czy jest jakaś procedura aktualizacji no z usb?