Podziel się wrażeniami!
Witam, od prawie dwóch tygodni posiadam telewizor android tv sony kd-65xh9005 i prawdopodobnie (nie jestem pewien czy to występowało wcześniej bo zacząło to dopiero po ostatniej aktualizacji zwracać moją uwagę) od momentu ostatniej aktualizacji gdzie dodawane jest miedzy innymi hdmi 2.1 zaczął mi się pojawiać następujący błąd:
co jakiś czas, godzine do trzech ale praktycznie po każdym włączeniu telewizora gdy trochę "pochodzi" samoczynnie restartuje mi się po czym automaczynie włącza od nowa (trwa to około 30 sekund, pojawia się napis android tv itd jak przy zwyklym wlączeniu tv). Problem występuje zarówno podczas ogladania tv,netflixa jak i pracy na PC, który jest do niego podłączony. Dodatkowo w dniu dzisiejszym rano nie chciał się włączyć z pilota pomimo kilkukrotnej próby. Musiałem odłączyć kabel zasilający w tv i włożyć go ponownie, wtedy tv dopiero się włączył.
W związku z tymi restartami telewizora wertowałem już trochę internet i podjąłem parę prób które nic nie dały mianowicie:
-podłączyłem listwę antyprzepięciową do innego gniazdka
-przywracałem ustawienia fabryczne poprzez wybór odpowiedniej opcji w ustawieniach
-robiłem reset trzymając zielony przycisk na pilocie przez 7 sekund
-wyczyszczałem pamięć podręczną poprzez ustawienia
-sprawdzałem i pokazuje mi w info o tv iż wersja oprogramowania jest aktualna, pojawiło się też apple tv itd
- dioda nie świeci się na czerwono, w ustawieniach opcje sprawdzenia tv wybierałem - błędów nie znajduje.
-powyłączałem timery wyłączenia i właczenia w tv, nawet bluetootch wyłączony jak i automatyczne aktualizacje, wyłączone też opcje zdalnego uruchamiania.
Czy ktoś ma inne pomysły jak te uciązliwe restarty naprawić? Czy jest możliwość jakość cofnąć aktualizacje by później wgrać ją na nowo? mogło pójsc cos nie tak z aktualizacja nawet jeśli miałem informacje iż procedura przebiegła pomyślnie ? po wgraniu aktualizacji przez pendrive i podłączeniu pokazuje mi informację iż mam wgraną najnowszą
Oddaj tv tam skąd kupiłeś. Ja mam problem z pikselami na matrycy w tym tv i hdmi wejścia zaczynają szwankować nie widzą konsoli co jakiś czas po wyłączeniu gry na ps4 te telewizory to jakaś kpina jest.
Raczej nie wchodzi w grę bo minęły już dwa tygodnie od zakupu. Kupiłem w media experrt przez ich stronę internetową .
Ja tez kupowałem swój w tym sklepie tylko na miejscu w moim mieście. Jadę dziś go reklamować. Jeżeli sprzęt jest wadliwy przysługuje ci rękojmia do 2 lat od daty odebrania produktu możesz w ten sposób reklamować tv. U mnie pojawiły się martwe pixele po 5 dniach i kolejne po kolejnych dniach od zakupu tv piksele te jest wyraźnie widać na białym tle oraz na innych kolorowych. Irytuje mnie że nowy TV ma już tak szybko wady bo co innego jakbym go używał rok lub dwa i w tedy coś takiego wyszło a tu od razu praktycznie.
Gwarancja a rękojmia to 2 różne rzeczy.
Sprawdźcie czy martwe piksele wchodzą w warunki gwarancji. Kiedyś miałem na tablecie zauważone po 2 dniach od zakupu. Nie szło tego reklamować bo było wyraźnie napisane w warunkach gwarancji ile pikseli musi być i w jakim promieniu żeby można było je uznać za wadę fabryczną. ...a rękojmia i sposób jej realizacji to już jest widzimisię sklepu.
Ustaw Prosta kontrola IP w ustawieniach sieci domowej i powinno się poprawić, u mnie zadziałało
Ustawiłem to co podałeś i wszedłem przyciskiem Help w diagnostykę i system.. Telewizor się zresetowal... No może jak się nie będzie dotykać androida to będzie ok... Oby szybko to poprawili bo co to za rada odinstaluj hbo go którą w jednym temacie podała pani z Sony
@garlos Zalogowałem się specjalnie żeby dać Ci łapkę w górę😃 U mnie pomogło, a też zastanawiałem się czy nie dzwonić do serwisu 👍🏻dzięki wielkie garlos
Kolego nie baw się w żadną gwarancje producenta tylko pakuj ten szajs i do najbliższego sklepu i reklamujesz towar zakupiony przez internet ma 30 dni na odstąpienie od umowy ,tylko pamiętaj przy wypełnianiu druu żadnej naprawy tylko zwrot kasy i kup porządny telewizor Powodzenia😀
Cześć, zgłaszam Twój problem do wsparcia technicznego. Jak tylko pojawi się podpowiedź co robić, przekażę ją tutaj.