Podziel się wrażeniami!
Witam,
jak wyłączyć pojawiający się przy każdej zmianie parametrów obrazu komunikat:
"Może to spowodować wzrost zużycia energii w porównaniu ze standardową konfiguracją"
Jest to bardzo irytujące . Jakaś paranoja.
Pozdrawiam
Nie powtarzaj tematów, nie wyłączysz tego i koniec, trzeba się z tym pogodzić, poza tym gdyby tylko takie problemy były z telewizorami to byłoby super.
A co ci przeszkadza, że ktos powtarza tematy? Ma człowiek problem, choćby błahy, to pyta. Możesz zignorować i tyle...
To że takich tematów było kilka,wystarczy przejrzeć 2-3 strony.
Moderator powinien od razu odrzucać powtarzające się tematy. Ostatecznie forum ma pomagać użytkownikom tv, ale forum należy przeglądać przed napisaniem czegokolwiek. A poza tym komunikat systemowy na ekranie....czy to jest prawdziwy problem techniczny...?
Cześć matis2u,
Zapytałam o to Supportu, i powiedziano mi, że niestety nie ma na razie żadnego rozwiązania na ten problem. Są to nowe dyrektywy UE i tego ustawienia nie można obecnie wyłączyć.
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Dyrektywy są przyczyną istnienia tego komunikatu, owszem. Ale implementacja tego jest po prostu spartolona. Nie chce mi się wierzyć, że nie ma specjalistów od UX w takiej wielkiej korporacji. To wygląda jakby na kolanie jakiś student na praktykach to wdrożył. Taki komunikat powinien pojawiać się jednorazowo przy zmianie jakiegokolwiek ustawienia i przynajmniej do wyłączenia urządzenia nie nękać użytkownika.
Czy ktoś w ogóle informował, że to jest źle zrobione?
W telefonach też dyrektywa unijna wymusiła pokazanie komunikatu, że długotrwałe słuchanie muzyki na maksymalnej głośności może być niezdrowe. Nie mniej żaden producent nie spartolił tego tak, aby za każdym razem gdy podgłaśniamy dźwięk pojawiał się podobny alert.
Witaj, dziękujemy za komentarz. Ze swojej strony możemy potwierdzić, że sprawa jest przekazana do odpowiedniego działu i nasi technicy pracuja nad rozwiązaniem. Niestety producent nie udostępnia informacji, kiedy dostępna będzie następna aktualizacja, która mogłaby przynieść rozwiązanie tego problemu. Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam,
Agneiszka_J