anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD75 XF9005- brak podglądu obrazu i dźwięku w EPG (guide) i źle działający screen mirroring?

profile.country.PL.title
RileyDylan
Nowicjusz

Sony KD75 XF9005- brak podglądu obrazu i dźwięku w EPG (guide) i źle działający screen mirroring?

Cześć!

2 tygodnie temu kupiłem nowy, opisany w tytule tematu TV i mam z nim niestety pewne problemy- po włączeniu EPG po 3-4 sekundach ginie podgląd obrazu i dźwięk. Dzieje się tak praktycznie za każdym razem. Przez 2 tygodnie tylko raz się zdarzyło, że po włączeniu EPG cały czas był podgląd obrazu i dźwięku. Kontaktowałem się z pomocą techniczną, TV był przywracany do ustawień fabrycznych i nic to nie dało.

W jednym z maili Sony stwierdziło, ze problem może leżeć po stronie modułu CI+ od cyfrowego Polsatu. Wczoraj testowałem dalej i bawiłem się całym menu ukrytym pod przyciskiem GUIDE na pilocie

W menu do wyboru są: 
wybór TV
guide po gatunkach
guide
lista nagranych tytułów
lista programatora
ustawienia
i w każdym podmenu z wyjątkiem guide obraz i dźwięk w tle jest i wszystko śmiga jak należy. Kiedy przełączam na guide obraz z dźwiękiem znikają- przełączę znowu na coś innego  z listy powyżej i ponownie się pojawiają. Gdyby problemem był moduł to podglądu raczej nigdzie by nie było...?
Miałem przez 3,5 roku Samsunga z tą samą kartą CI+ i tam nigdy nie zdarzyło się, żeby nie było dźwięku czy  miniaturki obrazu w EPG.
 
Problem opisany powyżej może być powiązany z inną niepoprawnie działającą funkcją czyli screen mirroring (wyświetlanie na TV treści np z tel. komórkowego).
W Sony nie ma możliwości zainstalowania aplikacji ELEVEN SPORTS- po prostu jej nie ma przy wyszukiwaniu aplikacji w sklepie (swoją drogą jak to możliwe w 2019r?!
Chciałem wiec wyświetlić treści z aplikacji Eleven telefonu na ekranie TV- wszystko się wyświetla (menu, napisy, zdjęcia itd.) do momentu załączenia jakiegoś kanału (transmisji)- wtedy TV nie wyświetla obrazu i pozostaje czarny ekran zamiast obrazu (na komórce normalnie wyświetlają się treści), dźwięk jest przekazywany na kino domowe więc z tym jest OK.
Pomyślałbym, że może coś z samą aplikacją, ale nie- puszczając NETFLIX-a z komórki na TV jest identycznie- nie ma obrazu!
Przetestowane zostało to na dwóch różnych telefonach i na obu jest tak samo. Na 3-letnim słabym, kilka razy tańszym Samsungu rodziców wszystko działa jak należy. 
 
Miał/ ma ktoś coś podobnego? Czy ktoś kto ma moduł CI mógłby się wypowiedzieć jak u niego z działaniem podglądu kanału w momencie wertowania listy programów?
Oglądam dużo TV i brak tego podglądu w EPG jest dla mnie wadą nie do zaakceptowania.
1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

Sugeruję skontaktować się z autoryzowanym serwisem, gdzie przeprowadzą kompleksową analizę problemu i zaproponują rozwiązanie. Najbliższy serwis możesz znaleźć tu: https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594

 

Pozdrawiam