anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KDL55w755c katastrofalny serwis SONY

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
jacled
Poszukiwacz

Sony KDL55w755c katastrofalny serwis SONY

W grudniu 2016 kupiłem tv KDL55w755c po miesiącu pierwsze serwisowanie wada obrazu i wymiana złącza lvds wada nie ustąpiła drugie serwisowanie luty 2017- z uwagi na to że usterka się nie objawiła dostałem tv jako sprawny spowrotem, trzecie serwisowanie marzec 2017 z tą samą usterką- w serwisie wada nie wystąpiła tv w/g sonego sprawny. Czwarte serwisowanie maj 2017 z tym samym odpowiedź bez zmian. Do dzisiaj mam niesprawny odbiornik. Sony ma mnie gdzieś nie chcą załatwić sprawy tak jak się należy. Tv był łącznie 50 dni w samym serwisie i go nie naprawili. Obraz mam taki jak na linku. BRAWO SONY!!! https://www.youtube.com/watch?v=cG1fAR1ktOk&feature=youtu.be

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dzięki za wiadomość. Niezmiernie przykro nam, że  zaistniała sytuacja miała miejsce. Skontaktuj się proszę z nami w wiadomości prywatnej, postaramy się pomóc.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

profile.country.PL.title
jacled
Poszukiwacz

Właśnie odebrałem nowy telewizor. Dziękuję SONY TEAM. Pozdrawiam :grin:

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dzięki za wiadomość. Niezmiernie przykro nam, że  zaistniała sytuacja miała miejsce. Skontaktuj się proszę z nami w wiadomości prywatnej, postaramy się pomóc.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony

profile.country.PL.title
jacled
Poszukiwacz

Dzięki za zainteresowanie sprawą. Mam nadzieję że to coś pomoże i nie będzie Sony opierało się na takich expertyzach godnego pożałowania serwisu. https://drive.google.com/open?id=0B9oj8dTR2O1sdGxqdlJ2Q29rUFE

profile.country.PL.title
as1970
Użytkownik

Człowieku w Radomiu wszystko będą robić byle nie zrobić - zmień serwis

profile.country.PL.title
jacled
Poszukiwacz

Przy serwisie gwarancyjnym raczej nie masz nic do powiedzenia gdzie wysyłają TV dzięki za info.

profile.country.PL.title
jacled
Poszukiwacz

Witam. Dostałem telefon z serwisu Sonego z informacją że do dziesięciu dni wymienią mi odbiornik. Czekam z niecierpliwością. Może wszystko się dobrze skończy. Dam znać. Pozdrawiam :slight_smile:

profile.country.PL.title
jacled
Poszukiwacz

Właśnie odebrałem nowy telewizor. Dziękuję SONY TEAM. Pozdrawiam :grin:

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Nie musisz korzystać z Gwarancji :-).

Zgodnie z obowizującym w naszym kraju prawem możesz skorzystać z rejkojmi u sprzedawcy, który jest stroną dla ciebie.

Polecem przstudiowanie ustawy o warunkach sprzedaży konsumenckiej ze zmianami (nie pamiętam teraz całej nazwy) oraz o kontakt z rzecznikiem praw klienta.

Pamiętaj wszystkie działania w formie pisemnej !!!