Podziel się wrażeniami!
Witam ! Od m-ca posiadam w/w tv sony. Wszystko było ok, do przedwczoraj. Nie można od tego czasu oglądać tv z dekodera canal plus. Dotyczy to wszystkich hdmi. Próbowałem: resetu, powrotu do ust fabrycznych, odłączania tv z sieci itd....Czy ktoś miał podobne problemy ?
Cześć, zgłaszam Twój problem do wsparcia technicznego. Jak tylko pojawi się odpowiedź, dam znać.
Podejrzewam że to wina najnowszej aktualizacji, jaką masz?
Dzień dobry, podłączam się do tematu ponieważ mam obecnie identyczny problem z telewizorem KD-65AG9. Też dekoder cyfry plus. Po podłączeniu dekodera złącze HDMI przestaje działać (wyskakuje informacja „brak sygnału”). Reset do ustawień fabrycznych ani zabawa z ustawieniami nic nie daje. Dodam, że przed podłączeniem dekodera testowałam konsolę Nintendo Switch, która działała bezproblemowo. Niestety kiedy w ten sam port HDMI podlaczylam potem dekoder zostało ono permanentnie zablokowane (brak sygnału). Ponowna proba podłączenia konsoli Nintendo Switch w to złącze już niestety nie dawała żadnego obrazu. Gdy spróbowałam podłączyć w kolejny port HDMI, znów ta sama sytuacja -
1. podłączam konsolę Switch - działa
2. podłączam dekoder - przestaje działać
3. podłączam znów konsole Switch, tym razem konsola już nie działa. Reset do ustawień fabrycznych nic nie daje!
Coś jest ewidentnie nie tak, podejrzewam ze ma to związek z ustawieniami antypirackimi. Nie chciałabym oddawać telewizora do sklepu, ale w wypadku braku rozwiązania będę zmuszona to zrobić.
Najlepiej oddać do sklepu i niech oddadzą kasę za zszarpane nerwy i stracony czas. Użerać się z serwisami i być bez tv miesiąc to też nie hallo zwłaszcza że tu obija tam przerysuja. Niech sklepy się uzeraja z firmą sony i ta ich aktualizacja. Trzeba zrobić masowy pozew bo to są kpiny. Mało tego sprawdźcie sobie ze jak się włącza aplikacje you tube czy inne obraz mruga przez parę sekund , ciekawe co jeszcze narobili.
Coś się wyjaśniło?
Ja miałem podobny przypadek ale w KD-49XH9505 ale serwis stwierdził uszkodzenie pory HDMI (wepchnięte piny) i odrzucił naprawę gwarancyjną.
A według mnie Sony zaczęło używać jakiś lipnych portów HDMI które uszkadzają się po podłączeniu kabli.
Być może problem jest z kompatybilnością dekodera albo z zabezpieczeniem HDCP dekodera. Jeśli dwie osoby mają taki sam problem z dekoderem od Canal plus, może aktualizacja dekodera lub telewizora pomoże.
Można sprawdzić czy włączony jest dla HDMI "ulepszony format"
Mam taki sam telewizor, ale nie posiadam dekodera Canal Plus tylko UPC. Inne urządzenia HDMI działają u mnie ok, mam najnowszy soft z lutego 2021.