- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sony XE9305 wolne działanie przycisku wyszukiwania głosowego.
Witam. Możecie sprawdzić w swoich 9305 po jakim czasie od naciśnięcia przycisku wyszukiwania głosowego wyskakuje wam ramka wyszukiwania na telewizorze? U mnie jest to jakieś 5 sekund od nacisnięcia przycisku na pilocie. Naciskam przycisk mikrofonu i nie trzymam go, po 5 sekundach wyskakuje ramka wyszukiwania i zapala się lampka na pilocie. Pozostałe przyciski działają natychmiast, nie mam problemu z przełączaniem kanałów itp. tylko wolny czas reakcji na naciśnięte tego jednego przycisku. Pilot usuwany i dodawany na nowo, resetowany telewizor, baterie nowe, pamięć czyszczona. Mam wrażenie, że android zamula zanim otworzy wyszukiwanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zachęcamy użytkownikó do sprawdzenia tego w swoich telewizorach, jednak warto skonsultować się też w tej sprawie z naszym wsparciem technicznym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@olo_mistrzu przypuszczam ,że wszędzie tak jest w TV z wyszukiwaniem głosowym to samo z głośnością TV się ścisza bądź zgłaśnia a pasek jest za chwilę u mnie na XD też tak jest już się nauczyłem naciskam przycisk mruga ikonka głośnika na ekranie ale mówię za chwilę jak się zapali dioda na pilocie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ponownie. Telewizor pomimo resetu - dłuższe przytrzymanie power dalej zamulał z wyszukiwaniem głosowym. Postanowiłem odłączyć go od prądu na 5 minut. Po ponownym włączeniu wyszukiwanie głosowe działa natychmiast. Problem teoretycznie rozwiązany, jednak proszę o zgłoszenie tego do supportu, celem wprowadzenia jakiejś poprawki, bo to nie powinno się dziać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety reset pomaga na kilka dni. Im dłużej telewizor działa, tym wolniej reaguje przycisk wyszukiwania głosowego. Zanim załączy się ekran z mikrofonem czasem nawet minutę to trwa i zwalnia cały system! Kolejny reset i wszystko wraca do normy. TCL już nawet wprowadza androida 8, Sony nie może poradzić sobie z andkiem 7, tragedia. Proszę o zgłoszenie tego problemu i jego rozwiązanie wraz z kolejną aktualizacją - pewnie dalej androida 7... zróbcie proszę stabilną 7 i nawet przy tym zostańcie. Jakoś nie widzę stabilnego oreo w ciągu najbliższych 2 lat na sony tv... napisałem do wsparcia technicznego. Zamieszczę tutaj odpowiedź. Telewizora do serwisu nie oddam, bo to jest problem oprogramowania skoro reset pomaga i po kilku dniach zapycha system i znowu to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedź Sony...
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Nawiązując do korespondencji pragnę Pana poinformować, iż w tym przypadku warto wyczyścić pamięć podręczną danej aplikacji lub ogólnie pamięć podręczną w urządzeniu.
Ścieżka dostępu to:
Proszę wykonać następujące czynności.
Naciśnij przycisk zasilania na pilocie i przytrzymaj go, aż zostanie wyświetlony komunikat „Power off (Zasilanie wył.)” (około 5 sekund)
Po wyświetleniu komunikatu „Power off” (Zasilanie wył.) zwolnij przycisk zasilania.
Telewizor wyłączy się i następnie uruchomi się ponownie sam.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:
Telefon: 22 306 06 94
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
W przypadku nowego zapytania proszę o skorzystanie z formularza ze strony http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Z wyrazami szacunku,
Anna Stasińska
Dział wsparcia technicznego Sony
http://www.sony.pl/support/pl
Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland
Ogólnie reset, czyszczenie pamięci, standard na wszystkie dolegliwości androida, który dalej leży i kwiczy...Nie wiem czy robienie z klientów kompletnych kretynów - na wszystko reset i czyszczenie pamięci - należy do standardowych procedur tej firmy? Wszystko jest ok wg. firmy Sony, a reset co kilka dni, żeby przycisk głosowy działał właściwie to norma.