anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony XF9005 + WH-1000XM3 - pytanie o symbiozę [np. Netflix]

profile.country.PL.title
Kuchi14
Poszukiwacz

Sony XF9005 + WH-1000XM3 - pytanie o symbiozę [np. Netflix]

Witam serdecznie. 

Mam pytanie odnośnie symbiozy tych dwóch urządzeń co w temacie. Jeśli podłącze te słuchawki przez BT i odpalam Netflix'a to maksymalna jakość to HD. Ten sam film z Soundbarem HT-XF9000 to albo 4k albo DolbyVision - zależy od filmu. I tu moje pytanie ten sprzęt tak już ma? Nie da rady oglądać w lepszej jakości obrazu i dźwięku na słuchawkach WH-1000XM3 poprzez BT? 

Z góry dzięki za pomoc. 

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Podobny problem miał inny użytkownik w innym wątku:

https://community.sony.pl/t5/android-tv/sony-xf8596-netflix-znikajacy-4k-i-hdr-podczas-podlaczenia/m...

Na chwilę obecną chyba problem został tylko poprawiony w niektórych modelach.

Zgłoś tą niedogodność to pomocy technicznej czym więcej zgłoszeń tym szansa, że szybciej to poprawią w innych modelach.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Kuchi14
Poszukiwacz

Jak zwykle Sony pokazuje jak bardzo szanuje klientów. Najpierw nowy Android teraz to.

 

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z firmą Sony.

Uprzejmie informuję, iż opisane przez pana zjawisko jest naturalne w tym modelu odbiornika i obecnie nie posiadamy informacji o planowanych ulepszeniach, które mogą zostać wprowadzone przez przyszłe aktualizacje systemu.

Uprzejmie proszę o zapoznanie się z poniższym artykułem opisującym to zjawisko:

https://bit.ly/33HkyDL

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:

Telefon: 22 306 06 94

E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Z wyrazami szacunku,