Podziel się wrażeniami!
Witam,
Proszę o pomoc, podczas włączenia tv włącza się soundbar połączony przez HDMI Arc, można pilotem sterowna głośnością, ale niestety nie słychać dźwięku (na TV jest info o podłączeniu głośnika). TV KDL XF9000.
Pomaga odłączenie i ponowne podłączenie kabla HDMI.
Macie jakieś pomysły?
Hej,
Możesz podać model soundbara?
Pozdrawiam
Jasne,
Soundbar TCL Ray-danz ts9030
Dodatkowo, dodam, że sprawdzałem też działanie z innym telewizorem Sony Android i tam działa poprawnie.
Witam,
Skoro w innym modelu działa poprawnie porównaj ustawienia dźwięku w obu TV.
Pozdrawiam
A uważasz, że tego nie zrobiłem?? 😕
Witam,
Wcześniej nie napisałeś to skąd mam wiedzieć. Różnicy użytkownicy tu zaglądają.
Z innych opcji to na początek miękki i/lub twardy reset. Jak nie pomoże to przywrócenie ustawień fabrycznych TV. Oczywiście zakładam, że masz najnowszą wersję softu w TV. Napisz też na jakim innym modelu testowałeś i działa. O ile to model z AndroidTV jego soft może być inny wówczas być może jest błąd w samym sofcie w modelu w którym nie działa.
Pozdrawiam
Masz rację, ale pewne rzeczy są dla mnie oczywiste, ale nie muszą być dla każdego;).
Reset był, czyszczenie plików cookies APK, testowałem na starszym Sony W755, że starszym Androidem (chyba 7), w XF mam najnowszy jaki oczywiście został wydany.
Metodą prób i błędów doszedłem również do tego, że jak pierw włączę soundbar a później TV to dźwięk jest, ale to trochę mija się z celem, bo muszę mieć dwa piloty itp. ale niestety np. po dłuższej pauzie jak soundbar się wyłączy to już ponowne włączenie przynosi, to, że dźwięku nie ma, oczywiście łączy się, rozpoznaje jaki dźwięk jest podany, również można sterować poziomem głośności z poziomu pilota TV.
Lekko jestem załamany, bo kompletnie nie wiem co zrobić.
Zmiana wyjść cyfrowych (PCM itp. nie pomaga) chyba wszystko, jakiekolwiek tropy znalazłem w internetach poczyniłem, nie działa nic :(((
Witam,
Pozostaje zgłoszenie do supportu - jeśli jest problem w sofcie to wydają aktualizację. Kiedy nie wiadomo. Jeśli TV jest na gwarancji o możesz zgłosić to do serwisu.
Pozdrawiam