Podziel się wrażeniami!
Witam Jestem bardzo oburzony postawą serwisu , który przetrzymuje naprawiony sprzęt.
Już kolejny dzień widnieje status Przygotowana do transportu. Czyli naprawiony telewizor i ma być dostarczony, ale teraz pytanie Kiedy go dostanę, bo serwis przetrzymuje sprzęty u siebie, chyba trzeba to gdzieś zgłosić.
Ok! Jeszcze trochę, będą musieli dać nowy lub zwrócić kasę
No, a teraz Hit !
Jeszcze nie otrzymałem niby naprawionego telewizora z powrotem , a na emaila dostałem do wypełnienia ankietę , zadowolenia z Serwisu Sony, no i jaką mam ocenę im postawić ?
Sprzęt z Radomia do Wrocławia już jedzie 5 dni
Cześć marcinor,
Bardzo nam przykro z powidu Twoich problemów z serwisem.
Napisałam w Twojej sprawie do Supportu, damy znać, jeśli coś da się zrobić z naszej strony.
A czy kontaktowałeś się już z działem wsparcia na własną rękę?
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Tak napisałem kilka wiadomości i dzwoniłem, powiedziano mi , muszę czekać, że kierowca jedzie do Wrocławia, ale Serwis z Radomia nie może się dodzwonić do niego.
Dzień dobry, marcinor,
Koledzy z Supportu postarają się to sprawdzić, ale proszą o konkretne dane, takie jak model i numer seryjny telewizora, plus numer referencyjny sprawy, abyśmy mogli zlokalizować Twoje zgłoszenie.
Dziękuję, Agnieszka_J
Myślałem ,ze mogę liczyć na jakąś rekompensatę za nerwy i stracony czas.
Dziękuję za PW, przekazałam te dodatkowe informacje do Supportu.
Jeszcze raz, bardzo mi przykro, ale cieszę się, że TV jednak dotarł!
Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka_J