anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Status Naprawy sprzętu Serwis Sony Porażka

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Status Naprawy sprzętu Serwis Sony Porażka

Witam Jestem bardzo oburzony postawą serwisu , który przetrzymuje naprawiony sprzęt.

Już kolejny dzień widnieje status Przygotowana do transportu. Czyli naprawiony telewizor i ma być dostarczony, ale teraz pytanie Kiedy go dostanę, bo serwis przetrzymuje sprzęty u siebie, chyba trzeba to gdzieś zgłosić. 

 

9 ODPOW. 9
profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Ok! Jeszcze trochę, będą musieli dać nowy lub zwrócić kasę :slight_smile:

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

No, a teraz Hit !

Jeszcze nie otrzymałem niby naprawionego telewizora z powrotem , a na emaila dostałem do wypełnienia ankietę , zadowolenia z Serwisu Sony, no i jaką mam ocenę im postawić ?

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Sprzęt z Radomia do Wrocławia już jedzie 5 dni

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Cześć marcinor,

Bardzo nam przykro z powidu Twoich problemów z serwisem.

Napisałam w Twojej sprawie do Supportu, damy znać, jeśli coś da się zrobić z naszej strony. 

A czy kontaktowałeś się już z działem wsparcia na własną rękę?

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Tak napisałem kilka wiadomości i dzwoniłem, powiedziano mi , muszę czekać, że kierowca jedzie do Wrocławia, ale Serwis z Radomia nie może się dodzwonić do niego.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, marcinor,

Koledzy z Supportu postarają się to sprawdzić, ale proszą o konkretne dane, takie jak model i numer seryjny telewizora, plus  numer referencyjny sprawy, abyśmy mogli zlokalizować Twoje zgłoszenie.

Dziękuję, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Moderator  Odpisałem w prywatnej wiadomości.
profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Myślałem ,ze mogę liczyć na jakąś rekompensatę za nerwy i stracony czas.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

@marcinor

Dziękuję za PW, przekazałam te dodatkowe informacje do Supportu. 

Jeszcze raz, bardzo mi przykro, ale cieszę się, że TV jednak dotarł! 

Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka_J