Podziel się wrażeniami!
Macie ludzie info na temat super Sony. Wytrzymał 2 lata 3 miesiące. W rodzinie LG , Samsungi . Najstarszy 10 lat bez takich akcji . Zdjęcie w avatarze. * poniżej wklejam ich odpowiedzi na mój problem . Tak więc pierwsze dopłacamy 30% drugie musimy mieć ubezpieczenie czyli kolejne 25% . A więć LG / Samsung za 3000 czy SONY za 6000 i na końcu zostaniecie olani , dokładnie jak ja.
Zostało mi nagłośnienie , ale wystawiam żeby się nie denerwować .
A tak poza tym , jak dopytałem w jednym ze sklepów sprzedawca powiedział piękne słowa : niech Pan zobaczy ile sprzedają sprzętu LG i Samsung , i nie wynika to z ceny . Pięknę i teraz w to wierzę !*
Witam,
Jeżeli sprawdzenie potwierdzi że uszkodzona jest matryca koszt usługi wyniesie 2540 zł brutto + koszt transportu.
Matryce nie są dostępne do zamówienia na magazynach firmy Sony, konieczna jest wymiana całego odbiornika. Na wymieniony TV otrzymują Państwo nową dwuletnią gwarancję producenta
Powód edycji: komentarz zawierał słowa niezgodne z regulaminem społeczności.
Witaj dzisiaj czy to jest Sony,Lg,Samsung to jest malo wazne wszystko to gra podobnie i odbiera tak naprawde wszystko sie psuje i marka jest tylko logiem ,tak naprawde kwestia szczescia co do modelu i podejscia serwisu na gwarancji ,po gwarancji kazda firma cie oleje ja mam sony tv 32 i gra 5lat,drugie sony 43 ma 3 lata i gra a siostra ma pare tv sony i jest ok,natomiast mialem tv lg 8letni i poszedl na smietnik bo kolory stracil,sasiad samsunga wywalil po 4 latach takze takie to sprzety teraz i pamietaj ze lg robi matryce np dla sony,sony robi np aparaty w tel dla innych i tak jest juz ze kazdy cos komus robi ,poczytaj o innych firmach ze sa nawet takie co na gwarancji nic nie robia
Kolego ,
Może bym im się z tym zgodził , ale to nie LG i Samsung bawi się w marke premium ( Chociaż ten drugi zaczyna )
Zauważ , że Sony tak działa i żąda za swój sprzęt 20 - 30% więcej niż inni ( jak porównasz tą samą klasę )
Jak sobie kupisz Audi lub BMW to przy takim problemie nie było by mowy aby nie partycypowali w kosztach naprawy , bo za dużo by stracili gdyby takie coś poszło w eter. W tym mam doświadczenie i jest zupełnie odmienne od tego w RTV . Tu sony twierdzi że jest naj , a serwis ma najbardziej do [...] odpowiedź na poziomie dostawcy sprzętu marketowego . Wiem co mówię , sam mam dwie firmy , i wiem ile kosztuję pozyskanie klienta dlatego u mnie podejście do reklamacji jest zupełnie inne.
Mam też kolego Dela , też dopłaciłem , ale tutaj nie mam zludzeń za co . Serwis to mistrzostwo swiata , sprzęt również super ( mam porównanie mamy około 10 laptopów w firmie ) . I jak będę kupował kolejnego to 99% będzie to Dell.
Podsumowując , nie liczyłem że mi pomogą w 100% nieodpłatnie ale jak na wydane chyba w sumie 10 000 na ich sprzęt ( aparat , system audio ) to nie tego się spodziewałem . Wykreślam sobie tą markę .
Zostaję przy tym co w moim otoczeniu działa ( Samsung , LG ) i nie sądzę że cokolwiek mnie przekona żebym coś kupił z ich metką . A zbiega się to z przeprowadzką i tego sprzętu trochę będzie ( na pewno więcej niż to co wydałem ) a więc słynne przysłowie się tutaj bardzo sprawdziło
Kolego, ja mam Panasonica Full HD i kupiłem Sony 4K i gdybym wiedział, że taką złą marką jest SONY, to bym wybrał Panasonica 4K i drugi raz już nie zdecyduję się na markę Sony kupując cokolwiek.
Co do samsunga to mialem ich wieze ktora robili 3 razy na gwarancji i wstawiali uzywane czesci wiec bez komentarza co do lg mialem ich kino domowe,odtwarzacze dvd,radio do auta ,tv starszego typu zostal mi tylko tel ich i powiem tak wszystko w miare dzialalo do np 6_/8 lat w kinie padl laser,gniazdo optyczne i problemy z glosem,w odtwarzaczach problem z laserem ,radio zanikal wyswietlacz a w nowym tv probkemy ze sniezeniem obrazu caly czas antena trzeba bylo ruszac po wymianie na panasonica takiego problemu nie bylo i jeszcze jedno po zmianie kina z lg na sony jakosc dzwieku odrazu na korzysc sony,czy zero problemuw z antena w tv ,co do serwisu sony mialem blu raya i padla plyta glowna naprawili w ciagu 6 dni bez problemu na gwarancji ,sony to nie marka premium to ludzie mysla tak jak w przypadku audi ,bmw,japonskich aut ze to sie nie psuje jest super taka glupia metalnosc polaka dzis wszystko sie psuje i dopuki masz gwarancje to ok potem tylko kasa sie liczy,sony potrafi sie zawiesic czasem cos trzeba wyjac z gniazdka zeby dzialalo ale dzis kazdy sprzet tak ma
Kolego ok masz Panasonica i jest ok a ktos ma innego Panasonica i ma problemy i tak jest z kazdym sprzetem
Mam panasonica , którego kupiłem powystawowy, po około roku padła płyta główna, przyjechali zabrali płytę główną , wrócił zamontował nową, telewizor chodzi jak złoto,nic się nie wyłącza, nie restartuję, a pilot działa z każdego miejsca w pokoju i obojętnie z której strony, bo ma dwie diody, tylko zachciało mi sie 4K i czegoś lepszego, więc kupiłem sony model xe9005 i nie do końca jestem zadowolony.
A z czego konkretnie nie jesteś zadowolony?
@marcinorTo zależy czego oczekujemy od telewizora. Ja też w 2015 roku napaliłem się na Panasonica ze względu na 2XCI+. Mieszkam niewiele ponad 100 km od czeskich nadajników. Wiedziałem ,że niedługo będzie tam nadawanie w dvb-t2 hevc. Niestety Panasonic jako jedyna znacząca firma poinformowała mnie ,że nie ma zamiaru w telewizorach z tego rocznika umożliwić odbiór dvb-t2 hevc. Więc zakupiłem dwa telewizory różnych producentów i obecnie mogę cieszyć się prawdziwą jakością full hd (1080p/50). W przypadku Panasonica z 2015 roku konieczne by było następne pudełko pod telewizorem.
Kilka razy samoistnie się zreastartował, raz kiedy zawiesił się, pilot działa jak za starych czasów, tylko gdy się go kieruje na telewizor, płynność obrazu pozostawia wiele do życzenia. Filmy w 4K na Netflix przy realnym 73Mb/s czasem tną. Router od internetu, musi stać blisko tv, by działał dobrze internet(odpowiedź z sapportu).