Podziel się wrażeniami!
Witam,
od grudnia posiadamy telewizor sony z android tv.
Kiedy nam dawno temu wywaliło prąd, telewizor odłączył się od wifi. Próbowałem podłączyć go ponownie, lecz był problem i pisło że wystąpił błąd. Udało mi się go w końcu podłączyć, zapominając tą sieć i wpisując jeszcze raz hasło. Dzisiaj wystąpił ten sam problem, lecz telewizor się sam, samoczynnie odłączył. Za tym razem mi się udało go podłączyć nie zapominając hasła i wszystko było ok, dopóki nie wyłączyłem go pilotem. Patrząc na stronę routera znowu się odłączył. Ponownie podłączyłem się i wyłączyłem go znowu pilotem, ponieważ miałem ważniejsze rzeczy do robienia. Przed chwilą popatrzyłem znowu na strone routera, i zauwarzyłem że znowu jest odłączony. Warto wspomnieć że mój router to huawei b315 i jest w sieci plusa, a model telewizora to KD-55XE8599. Router nie zamieżam podłączać do telewizora za pomocą kabla, ponieważ router znajduje się piętro wyżej i byłoby to dla mnie mordownia.
Pozdraiwam i liczę na szybką odpowiedź.
Trudno nam postawić diagnozę, ale koledzy z naszego wsparcia technicznego pewnie będą w stanie pomóc
Kontakt ------>
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
Przeskanuj sieć WiFi za pomocą aplikacji na smartfonie np. WiFi Analyzer i sprawdź jak poszczególne kanały są obciążone. Następnie w routerze spróbuj ustawić kanał najmniej obciążony. Jak nie pomoże spróbuj też zrobić HotSpot z telefonu i zobacz czy TV też będzie się rozłączał. Jeśli nie problemu należy szukać w routerze.
Dodatkowo pamiętaj, że sieć WiFi 2,4GHz jest podatna na zakłócenia z urządzeń wykorzystujących podobne częstotlwiości jak np. mikrofalówka.
Pozdrawiam