anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV KD-55XE9305 - paski w materiach 4K i Dolby Vision

profile.country.PL.title
moje_mydlo
Poszukiwacz

TV KD-55XE9305 - paski w materiach 4K i Dolby Vision

Witam serdecznie!

 

Kilka dni temu pojawił się problem w TV podczas odtwarzania materiałów 4K i Dolby Vision. 
Problem to pionowe paski, które są na wysokości całego obrazu. 

Paski pojawiają się w:
TV Satelitarnej - 4K (tuner wewnętrzny TV)
Netflix - 4K i Dolby Vision
Disney +  - 4K i Dolby Vision
Youtube - każdy rodzaj materiału.

HBO MAX - 4K i Dolby Vision

 

Nie jest to uszkodzenie mechaniczne, ponieważ materiały HD Netflix, Disney, HBOMAX, Menu Głównego, Menu poszczególnych aplikacji wygląda normalnie. 

Zrobiłem test na kanale NASA 4K i włączyłem funkcję obraz w obrazie i materiał nadawany w 4K takie paski posiada, pomimo tego, że nie zajmuje całego obszaru ekranu (widać to na zdjęciach).

Restart TV nie pomaga

Aktualizacja oprogramowania nie pomaga

Przywrócenie do ustawień fabrycznych nie pomaga

 

Czy u kogoś z Państwa taki problem występuje?

Pozdrawiam

IMG_2030.JPGIMG_2032.JPGIMG_2033.JPG

 

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

@ moje_mydlo


Zanim zgłosi się z odpowiedzią ktoś z forumowiczów, podaję namiary na Sony Support, gdzie można zasięgnąć porady w kwestiach technicznych: 
tel. +48 223060694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
albo formularz online:
https://bit.ly/2t8AqP9
Pozdrawiam, Agnieszka_J