Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie!
Kilka dni temu pojawił się problem w TV podczas odtwarzania materiałów 4K i Dolby Vision.
Problem to pionowe paski, które są na wysokości całego obrazu.
Paski pojawiają się w:
TV Satelitarnej - 4K (tuner wewnętrzny TV)
Netflix - 4K i Dolby Vision
Disney + - 4K i Dolby Vision
Youtube - każdy rodzaj materiału.
HBO MAX - 4K i Dolby Vision
Nie jest to uszkodzenie mechaniczne, ponieważ materiały HD Netflix, Disney, HBOMAX, Menu Głównego, Menu poszczególnych aplikacji wygląda normalnie.
Zrobiłem test na kanale NASA 4K i włączyłem funkcję obraz w obrazie i materiał nadawany w 4K takie paski posiada, pomimo tego, że nie zajmuje całego obszaru ekranu (widać to na zdjęciach).
Restart TV nie pomaga
Aktualizacja oprogramowania nie pomaga
Przywrócenie do ustawień fabrycznych nie pomaga
Czy u kogoś z Państwa taki problem występuje?
Pozdrawiam
@ moje_mydlo
Zanim zgłosi się z odpowiedzią ktoś z forumowiczów, podaję namiary na Sony Support, gdzie można zasięgnąć porady w kwestiach technicznych:
tel. +48 223060694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
albo formularz online:
https://bit.ly/2t8AqP9
Pozdrawiam, Agnieszka_J