Podziel się wrażeniami!
Przestrzegam wszystkich przed wydaniem telewizora do naprawy do serwisu.
W moim przypadku telewizor XD9305 55" oddałem w nieskazitelnym stanie, a otrzymałem z porysowaną matrycą!!!
Brak słów na to!
Przecież to się nie nadaje do postawienia w salonie, gdzie był wizytówką.
Złożyłem reklamację na zaistniałą sytuację i z odpowiedzi wynika, że SONY ma to krótko mówiąc gdzieś.
Sprawa jest w toku tzn.: serwis ma przyjechać, zabrać TV i w placówce sprawdzić czy rzeczywiście są jakieś zarysowania ekranu.
Przecież to jest parodia, a nie serwis.
Witam,
na forum nie zajmujemy się tematem reklamacji ani gwarancji. W razie pytań, skontaktuj się z Supportem przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694
Pozdrawiam