anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Wyciera się pilot.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
kotlet1
Poszukiwacz

Wyciera się pilot.

Witam. Posiadam tv xh9505 z podświetlanym pilotem. Kilka dni temu zauważyłem, że przycisk od głośności zaczyna się wycierać. Czy można to reklamować? Telewizor ma ok 8 miesięcy. 

IMG_20210906_184048.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
kotlet1
Poszukiwacz

Dzwoniłem do sony, miła Pani poinformowała mnie, żebym zgłosił do serwisu na wymianę. Zgłosiłem w serwisie. Czekają na części. Tylko nie dopytałem się czy chodzi o wymianę samych przycisków, czy całego pilota. Dam znać, jak będzie po. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

21 ODPOW. 21
profile.country.PL.title
_Artek_
Użytkownik

Nie sądzę żeby Ci to uznali bo to zwykła eksploatacja urządzenia staraj się po prostu umyć ręce przed używaniem pilota żeby mie były zbyt spocone bo to najbardziej wpływa na wycieranie się przycisków, niemniej wcześniej czy później i tak się wytrze  i albo kupisz nowy pilot albo nauczysz się z tym żyć. 

profile.country.PL.title
kotlet1
Poszukiwacz

No nie wiem czy to jest zwykła eksploatacja. Wg. mnie jest to wada fabryczna. Klawisza do zmiany kanałów używam częściej, a z niego farba nie schodzi. Wiem, że kiedyś by się wytarł, ale nie sądziłem, że tak szybko. Do tego telewizor nie był, z tych najtańszych. 

profile.country.PL.title
maria1003
Użytkownik

Witam,mam taki pilot w Sony AG 9 około 2 lat i nic się nie dzieje przyciski są gumowane tak, że raczej nie powinny się wycierać.

profile.country.PL.title
kosa16051971
Użytkownik

Jakiś gówniany pilot,Ja mam tv sony już 5 lat i nic się jeszcze nie starło.

Kosecki
profile.country.PL.title
mariobp1
Poszukiwacz

Zgłoś reklamacje w sklepie powinna być roczna gwar. na akcesoria.

 

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć, skontaktuj się z serwisem:

 

Centrum Serwisowe MIK
Tel.: (48) 363 31 66, (48) 362 27 20

profile.country.PL.title
kotlet1
Poszukiwacz

Dzwoniłem do sony, miła Pani poinformowała mnie, żebym zgłosił do serwisu na wymianę. Zgłosiłem w serwisie. Czekają na części. Tylko nie dopytałem się czy chodzi o wymianę samych przycisków, czy całego pilota. Dam znać, jak będzie po. 

profile.country.PL.title
kotlet1
Poszukiwacz

Pilot wymieniony. Małe zmiany nastąpiły, w starym pilocie takie kropki na klawiszem + i play były podświetlane. I dodatkowo musiałem w opcji bluetooth tv dodać nowy pilot, bo nie mogłem sterować dekoderem od kablówki. Dzięki za pomoc. 

profile.country.PL.title
kotlet1
Poszukiwacz

5 miesięcy po wymianie pilota na nowy sytuacja powtarza się. Myślicie, że można znowu to zgłosić do serwisu?

IMG_20220205_165302.jpg