Podziel się wrażeniami!
Witam. Posiadam tv xh9505 z podświetlanym pilotem. Kilka dni temu zauważyłem, że przycisk od głośności zaczyna się wycierać. Czy można to reklamować? Telewizor ma ok 8 miesięcy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Dzwoniłem do sony, miła Pani poinformowała mnie, żebym zgłosił do serwisu na wymianę. Zgłosiłem w serwisie. Czekają na części. Tylko nie dopytałem się czy chodzi o wymianę samych przycisków, czy całego pilota. Dam znać, jak będzie po.
Nie sądzę żeby Ci to uznali bo to zwykła eksploatacja urządzenia staraj się po prostu umyć ręce przed używaniem pilota żeby mie były zbyt spocone bo to najbardziej wpływa na wycieranie się przycisków, niemniej wcześniej czy później i tak się wytrze i albo kupisz nowy pilot albo nauczysz się z tym żyć.
No nie wiem czy to jest zwykła eksploatacja. Wg. mnie jest to wada fabryczna. Klawisza do zmiany kanałów używam częściej, a z niego farba nie schodzi. Wiem, że kiedyś by się wytarł, ale nie sądziłem, że tak szybko. Do tego telewizor nie był, z tych najtańszych.
Witam,mam taki pilot w Sony AG 9 około 2 lat i nic się nie dzieje przyciski są gumowane tak, że raczej nie powinny się wycierać.
Jakiś gówniany pilot,Ja mam tv sony już 5 lat i nic się jeszcze nie starło.
Zgłoś reklamacje w sklepie powinna być roczna gwar. na akcesoria.
Cześć, skontaktuj się z serwisem:
Centrum Serwisowe MIK
Tel.: (48) 363 31 66, (48) 362 27 20
Pilot wymieniony. Małe zmiany nastąpiły, w starym pilocie takie kropki na klawiszem + i play były podświetlane. I dodatkowo musiałem w opcji bluetooth tv dodać nowy pilot, bo nie mogłem sterować dekoderem od kablówki. Dzięki za pomoc.
5 miesięcy po wymianie pilota na nowy sytuacja powtarza się. Myślicie, że można znowu to zgłosić do serwisu?