anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XD498305 dziwaczne wieszanie pilota

profile.country.PL.title
Grzegor_.12
Poszukiwacz

XD498305 dziwaczne wieszanie pilota

Coś widze ze mam "szczescie" z moim TV. przez 3 tyg byl spokoj od nowosci a teraz zonk.

 

Wprawdze wiem ze w instrukcji pisze ze jak telewizor moze sie powiesić i ze tzeba wtedy go wylaczyc na 2 min oraz zeby wymieniaćbaterie w pilocie jak nie działa ale moj przypadek jest dziwny

 

1. Stało sie to 2 dni z rzędu

2. Telewizor zawisł na trybie "guide"

3. pierwszego  dnia próna resetu z 2 minutami nie pomogla. wprawdze tv uruchomił się na zwykłym kanale to pilot wciaż nie reagowal.

4.Pomimo ze baterie mialy dopiero 3 tyg na próbe zamieniłem je miescami w pilocie i odziwo pilot zaczął działać.

5. idać za ciosem wyrzuciłem baterie i założyłem nowe

 

6. dziś czyli jeden dzień po pierwszym zacieciu znwu na trybie guide powisilem telewizor.

7. Znowu przełozeyłem 1 dniowe baterie miejscami i znowu pilot odżył.

8. Jak to się znowu powtrórzy to będę w kropce co dalej robić

 

Na razie profilaktycznie wyłączyłem, aktualizację guida w trybie off line (na wypaek gdyby ta funkcja miala problem)

 

Pomocy

 

Zaskakujace jest to ze oba przypadki były jak przewijałem kursow w "guide"

 

Grzegorz

 

 

 

 

 

 

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj Grzegorzu,

Oto informacje, jakie udało nam się uzyskać od Sony Support. Mam nadzieję, że okażą się pomocne.

Jeśli problem wystąpi ponownie proszę o weryfikację (w miarę możliwości), czy brak możliwości obsługi telewizora będzie również występował podczas korzystania z aplikacji mobilnej Video&TV SideView. Jeśli również za pomocą telefonu nie będzie możliwe sterowanie odbiornikiem to proszę o wykonanie resetu, by odzyskać możliwość komunikacji z telewizorem. Następnie proszę o wykonanie przywrócenia ustawień fabrycznych:

http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/72534

 

Pozdrawiam,
Agnieszka_J