Podziel się wrażeniami!
Jako, że to mój pierwszy post.
Witam wszystkich serdecznie.
Mój problem dotyczy KD-55XD8599 (Android 6) oraz usługi Netflix.
W opcjach apki ani konta Netflix nie można wyłączyć HDR, próbowałem znaleźć taką opcję w ustawieniach TV ale bez skutku.
Netflix wykrywa, że TV obsługuje HDR i automatycznie zaczyna się strumieniowanie kontentu w tej technologii. TV przełącza się automatycznie na profil obrazu HDR i nie można go zmienić. Zmniejszyłem jasność na tym profilu ale niewiele to pomaga.
Nie wiem jak wygląda to na innych telewizorach ale w tym modelu to totalna porażka!
Oglądam właśnie nowy serial "Iron Fist" i ten obraz przez mgłę mnie dobija.
Nie wspomnę o ciemnych scenach, nie mogę na to patrzeć...
Jak wyłączyć HDR w tym modelu?
To jest żart. Nie kupię więcej tego badziewia!!! Pierwszy sezon Stranger Things na Netflixie w HDR i można zmienić tryby a w drugim sezonie już nie! To wina i Sony i Netflixa. Ja składam pozew o zwrot za TV, o odszkodowanie i koszty kalibracji tego g@@@a którym jest Sony. Granda chamstwo i amatorka. Nie do uwierzenia jak można bombardować widza rozkalibrowaną kupą jaką jest HDR!