anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XF9005 Kodi Netflix 4K

profile.country.PL.title
arhetyp
Poszukiwacz

XF9005 Kodi Netflix 4K

Cześć,

mam pytanie. 

Kupiłem telewizor XF9005 niedawno temu. Z Netflix korzystam przy pomocy Kodi że względu na możliwość wyłączenia Dolby Vision. Zauważyłem jednak, że filmy w 4k lekko co jakiś czas przecinają. Gdy się przełączam na FullHD nie ma problemów. Na teście sprawdzającym szybkość neta fast.com mam około 25-30 Mbps. Czy to za wolno na 4k? W aplikacji Netflix dostarczonej przez Sony nic nie przycina jednak nie mam pewności, że Netflix utrzymuje tam stale 4K. Bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami. Pozdrawiam. /Arek

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik

Szybkość neta jest wystarczająca. 

profile.country.PL.title
arhetyp
Poszukiwacz

Co zatem może być innym powodem niż niestabilny / niewystarczająco szybki Internet? Czy używasz może netflix z kodi na tym modelu i nie masz takich kłopotów?

 

 

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Problemem jest Soft Sony , w TV innych firm, jest ok.

profile.country.PL.title
arhetyp
Poszukiwacz

Czy da się z tym coś zrobić/ jakoś obejść? Specjalnie zainstalowałem Kodi aby obejść problemy z implementacją DV w aplikacji wbudowanej Netflix. Tam wyłączyłem DV i HDR i teraz jeszcze mam wyłączyć 4K?:) To zaczyna się robić absurdalne trochę. Miałem przez chwilę Philipsa ale obraz był średniej jakości, zwróciłem, wziąłem wychwalany XF9005 i teraz mam ładny obraz tylko, że problemy na każdym kroku:) jak z tym żyć?:) Ale tak na poważnie, da się z tym coś zrobić? 

profile.country.PL.title
Frustrat
Użytkownik

No nie wiem, czy jednak problemem nie jest jednak łącze internetowe. Ja mam z prędkością 100 Mb a i tak na niektórych matriałach z youtuba 4k 60fps obraz się przycina. Czasami bardziej,czasami mniej, czasami wcale. I dzieje się tak nie tylko na samym tv ale też na przystawce tzw. android boxie. Właśnie problemy na przystawce uświadomiły mi, że niekoniecznie winny musi być telwizor bo przecież dostaje sygnał podany na tacy przez przystawkę. No chyba, że jednak jest inaczej...

profile.country.PL.title
arhetyp
Poszukiwacz

 

Czy masz na kablu internet podłączony czy na wifi?

Jakiego android boxa testowałeś?

 

Właśnie po moich testach test jestem już zmieszany. 

Ja ostatnio probowałem MiBoxa S Xiami i tez nie jestem do końca zadowolony.

Netflix wygląda wiele gorzej niż bezpośrednio poprzez Sony a na Kodi nie potrawię ustawić wyższej rozdzielczości niż 720p.

 

Czytałem gdzieś, że komuś się problemy z przycinaniem skończyły gdy dokupił wzmacniacz sygnału wifi i podączył go kablem do telewizora.

 

Ale chciałbym się najpierw upewnić czy to na pewno nie wina softu sony.

Z drugiej strony sam netflix z aplikacji sony mi nie przecina tyle, że tam pewnie są jakies sprytne algorytmy dostosowywania rodzielczości do aktualnego sygnału.

 

@marcinor 

Skąd pewność, że to wina softu Sony?

 

Pozdrawiam i dziękuję za wypowiedzi.
Arek

 

 

profile.country.PL.title
Frustrat
Użytkownik

Internet mam na kablu ale sprawdzałem i na wi-fi. Tylko, że router ma tylko 2,4 Ghz i po kablu jest chyba lepiej i pewniej, chociaż karty sieciowe w tv i moim boxie są tylko 100Mb-owe. Sam box jest od fergusona. Model FBOXATV. Kupiłem go do poprzedniego tv od sony, którego smart był słabiutki ale obraz bardzo dobry. Moim zdaniem to bardzo dobra przystawka. Świetny obraz, szybkość i wygoda obsługi z pilotem żyroskopowym. Działa na nim wyszukiwarka google chrome. Netfliksa nie używam, to się nie wypowiem ale reszta jak dla mnie super. Mimo to prawie już z niej nie korzystam. Obecny tv jest już na tyle uniwersalny, że nie chce mi się bawić dwoma pilotami...