anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XF9005 - problem z płynnością i wczytywaniem obrazu

profile.country.PL.title
lukaso_g
Poszukiwacz

XF9005 - problem z płynnością i wczytywaniem obrazu

Cześć,

 

Od kilku dni siedzę i grzebię w telewizorze, próbując rozwiązać problem zacinania/ładowania filmów.

 

Zaczęło się od testowania filmu Everest o bitrate bodajże 50mb/s. Telewizor walczył z przycinanem się oraz długim ładowaniem. Myślałem, że Pendrive z usb 3.0 z prędkością zapisu 100mb/s, nie będzie wąskim gardłem, ale okazało się, że najwyraźniej jest. Obecnie udało mi się odnaleźć kompromis w postaci utworzenia dysku sieciowego na laptopie - dzięki temu udostępniam pliki sieciowo i rozwiązało to problem ładowania. Minusem jest to, że laptop musi być włączony.

 

Pomijam absurdalny fakt, że telewizor takiej klasy nie posiada karty sieciowej o standardzie 1gb/s.Obecnie mam prędkość 98mb/s na kablu, więc zakładam jednak, że żaden bitrate nie powinien być zagrożony? Na wi-fi podczas testów zdarza się, że prędkość może oscylować w granicach 160-170 mb/s, ale połączenie jest niepewne i mam kiepski zasięg.

 

Gdy wyłączę napisy, to mikroprzycięcia pojawiało się znacznie rzadziej. Filmy testowałem w VLC i Kodi. Próbowałem opcji przyspieszenia sprzętowego, ale nie pomogło to w żaden sposób.

 

Czy ktoś spotykał się z podobnymi trudnościami i znalazł wyjście z sytuacji?

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
lukaso_g
Poszukiwacz

Wydaje mi się, że udało mi się rozwiązać problem. Wystarczyło wgrać program do odtwarzania filmów MX Player (który swoją drogą niszczy inne playery pod względem funkcjonalności). Odpaliłem dekoder na HW+ i wszystko śmiga elegancko z Pendrive, dzięki czemu nie muszę się bawić z dyskami sieciowymi.

 

Ktoś może potwierdzić, że program MX Player rozwiązał podobne problemy?

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Cześć lukaso_g

Cieszę się, że udało się rozwiązać problem. Z naszej strony - ponieważ nie zajmujemy się wsparciem aplikacji innych anieżeli preinstalowane w odbiorniku przez producenta, a aplikacja MX Player jest aplikacją zewnętrzną, doinstalowaną przez Ciebie - niestety nie możemy tutaj potwierdzić, zaprzeczyć bądź wesprzeć merytorycznie.

Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka_J