anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XG9505 problem ARC

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

XG9505 problem ARC

Witam

Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga. 

138 ODPOW. 138
profile.country.PL.title
Bolak9
Użytkownik

Ja mam soundbara HT-X8500 z eARC i problem jak występował tak występuje nadal.

profile.country.PL.title
Brzoza321
Poszukiwacz

Od wczoraj jestem posiadaczem soundbara HT -G700, Wymieniłem z wysłużonego philipsa z nadzieja na brak problemów z dźwiękiem, które po aktualizacji tv pojawiały się rzadziej ale się pojawiały. Powiem tak, po dostrojeniu wszystkiego Dolby Atmos działa na Netflixie, jak narazie za każdym razem. Przy przełączaniu źródła na dekoder NC+ dźwięk nie znika. Chwilowy problem był na YT i Playerze ale po odinstalowaniu i zainstalowaniu aplikacji tez działa ok. Jeśli będzie ok przez kilka dni to chyba zostanie ze mną.

profile.country.PL.title
Bolak9
Użytkownik

Niedawno pojawiła się nowa aktualizacja, która powinna rozwiązać problem.

Testował już ktoś i może to potwierdzić?

 

Korzyści i udoskonalenia
  • Ograniczenie wyłączania się lub zaników dźwięku w urządzeniach podłączonych przez łącze HDMI ARC
profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik

Na początku wydawało mi się że faktycznie naprawili ten problem. Ale na drugi dzień pojawiły się nowe problemy, zanikania dźwięku. Pogrzebałem trochę w ustawieniach i wyłączyłem eARC, mój Pioneer vsx 924 nie ma tej opcji, i problem niby zniknął. Dzisiaj drugi dzień działa. Zobaczymy co dalej. 

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

Wiesza się nadal..., wczoraj kilka razy. Do tego jeśli włączę pauzę to dźwięk rozjeżdża się z obrazem i to o dobre kilka sekund. Na razie sprawdziłem na Netflixie, ale działo się to wcześniej również w innych aplikacjach, więc pewnie będzie gorzej niż lepiej 😞 

Wczoraj kilka godzin po aktualizacji przez USB, więc jeszcze potestuję, może nawet jakiś reset solidny zapodam, ale ja się już cudów w tym temacie nie spodziewam. 

Co więcej często pada kwestia wyłącz eARC (wiec po co opcja auto?) wyłącz DD+ (system sam powinien rozpoznać co i jak), ale nawet po wyłączeniu wszystkiego problemy pozostają.

W podobnym temacie poczytałem kilka innych wątków na innych grupach czy portalach i marne pocieszenie, ale jeśli chodzi o ARC to nie tylko Sony ma problem. Także trochę spokoju wlało to w moje serce 🙂

profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik

Jeżeli amplituner nie wspiera eARC to można to wyłączyć

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

U mnie czy mam aktywny eARC czy ARC w TV to nic nie zmienia i tak czasem się wiesza dźwięk, czasem milknie, czasem wydaje pomruki. Mam różnych filmików z tymi sytuacjami kilka...Różne ustawienia zawsze to samo, od czasu do czasu brak dźwięku, a potem jak coś załapie to "bulgot" zamiast normalnego dźwięku. 

Sony bierze nas na wstrzymanie, po prostu się przyzwyczajam, chyba już się przyzwyczaiłem... 

profile.country.PL.title
bujal1988
Poszukiwacz

Witajcie,

 

Kupiłem Sony KD-55XG8596 plus Soundbar Sony HT-ZF9 na promo i pomyślałem że super okazja. Spiąłem je zwykłym kablem HDMI (ARC) bo nie mam netflixa (jeszcze). W TV pokazuje że system jest aktualny (PKG6.4758.0610EUA) a na soundbarze dostępna aktualizacja. Chcąc mieć wszystko w najnowszej wersji przeprowadziłem aktualizację. TV mam podłączony do Vectry i również mam problem z zacinającym się dźwiękiem. Zdarza się to średnio raz/dwa razy na dobę, potrafi zniknąć na kilkanaście sekund. Czasem sam wraca a czasem wyłączam soundbar i włączam jeszcze raz. Korzystam jeszcze z serwisu HBO GO, ale bardzo sporadycznie i tam nie zauważyłem na razie problem, ale to pewnie tylko kwestia czasu. Napisałem do supportu Sony, ale jeszcze się nie odezwali. 

A może kwestia leży w podłączeniu tych trzech urządzeń między sobą, gdzieś czytałem że problem może być dekoder Vectra w którym ustawiłem opcję CEC na włączoną, żeby po jego włączeniu włączył się również TV. Czy ktoś w Was ma podłączony dekoder Vectra/UPC czy jakiś inny do Soundbara a nie do TV? Też ten problem występuję?

profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

U mnie w Sony AG9 po ostatniej aktualizacji PKG.3632 problem z zanikiem dźwięku po ARC ustąpił.

W sumie to mam nadzieję, że trwale ustąpił, bo od aktalizacji minęło dopiero 2 dni.

profile.country.PL.title
marcysiu
Poszukiwacz

Hej. Mam yamahe a880 i xh9505. Puszczając film z Netfix Atmos ampli pokazuje dd+. Czy to jest normalny objaw? Puszczając ten sam film z xbox ampli juz pokazuje dekoder Atmos. Czy tv przez e-arc puszcza dźwiek w dolby atmos czy tylko w dd+. Czy nie ma to znaczenia?