Podziel się wrażeniami!
mam xh9096 i mam problem z przygaszaniem strefy ....wygląda to jak nagły spadek napięcia ....ma ktoś taki problem....trwa to ułamek sekundy ale jest strasznie wkurzające.....sony obudżcie się bo jest to ostatni tv waszej marki jaki kupiłem
Mam to samo, pomaga wyłączenie funkcji Motionflow, jednak nie po to płacimy tyle pieniędzy, żeby trzeba wyłączać funkcje aby Tv działał poprawnie.
Też miałem coś jakby mrygające na ułamek sekundy podświetlenie. Pomogło ustawienie czystości na minimum w ustawieniach Motionflow. Ogólnie same problemy z tym modelem. Ja myśle nad zwrotem do sklepu.
Witam
Jestem posiadaczem tego modelu od około tygodnia też zauważyłem ten problem początkowo bałem się że to jakaś wada fabryczna. Ale poszperałem w internecie i widzie że nie tylko ja mam z tym problemy. Jestem mega rozczawany telewizor za 3.5k i takie problemy. To powinno być dawno naprawione przez producenta. Kupiłem z rekomendacja specjalne pod nową konsolę. Wyłączałem czujnik światła i bawiłem się z ustawieniem kontrastu troszkę się poprawiło ale problem dalej występuje. Postaram się zastosować do waszych rad może pomoże. Łącze się z wami w tym bólu aby producent szybko dostrzegł problemy i poprawił to aktualizacja jak się da to naprawić...
Pozdrawiam serdecznie wszystkich.
Nic nie pomogło problem dalej występuje już mnie to wszystko zaczyna irytować. Proszę o pomoc co robić reklamować ale jest mały problem nie mam pudełka ale z tego co czytałem to nie powinno stanowić problemu bo reklamujemy sprzęt a nie pudełko. Jak oglądam filmy na HBO to jest tragedia co chwilę obraz ciemnieje i jaśnieje. Przy oglądaniu zwykłej TV zero problemów. Na netflixie też nie zauważyłem ale mało oglądałem. Czy problem może leżeć po stronie HBO w dodatku występują również artefakty obraz zmniejsza się powiększ pół ekranu czarnego co jakiś czas korzystam z internetu mobilnego LTE po Wi-Fi. Dodam również że podczas oglądania YouTube zero problemów duzo oglądam. Pomocy.......