anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

764 ODPOW. 764
profile.country.PL.title
JacekSz
Użytkownik

Ten problem nie dotyczy tylko użytkowników sieci kablowej Play/UPC ale tęż inne sieci kablowe, które nie mają w swojej ofercie dekoderów 4K.

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

Wiem że z czasem wątek się rozszerzył na inne kablówki ale pierwotnie jak tytuł wątku głosił chodziło o UPC którego zamknięcie się właśnie dokonało . Wszyscy przechodzimy do play , moduły będą odbierane i zastąpione ich dekoderem .

profile.country.PL.title
Cooper69
Poszukiwacz

Wymienili mi w tym tygodniu na następną płytę według informacji serwisanta naprawdę poprawioną :slight_smile:

Zobaczymy.

Aktualizować softu puki nie będę musiał nie będę :tongue:

profile.country.PL.title
JacekSz
Użytkownik

Ponad rok temu też jak wymieniali u mnie płytę to samo mówili. Mimo to po roku od wymiany płyty bez żadnej aktualizacji i tak pojawiły się piksele.

profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

U mnie też powtórka z rozrywki. Pikselizacja wraca w coraz większym rozmiarze. Płyta wymieniona w styczniu 2023. TV już po gwarancji. Rozmawiałem z suportem Sony - wg nich wymieniona płyta ma gwarancję 24 m-ce. Proszą o kontakt z MIK Radom aby to potwierdzić.

Na razie spróbowałem inne rozwiązanie. 

Zaktualizowałem do najnowszego softu.

Zamiast kanałów kablowych UPC zainstalowałem kanały DVB-T2. Oczywiście kasując wszystkie kablowe. (Tak przy okazji to też jest chyba przypadłość Google TV bo w Panasonicu mogę mieć oba równocześnie.) Później ponownie zainstalowałem kanały UPC ale jakimś cudem bez podawanie czestotliwości i identyfikatora sieci dla woj. lubelskiego. Oczywiście przy wyjętej karcie CI+. TV znalazł wszystkie kanały i o dziwo po włożeniu karty chwilowo działa o niebo lepiej. Wczoraj nie dało się oglądać bo co chwila były makrobloki a teraz prawie dobrze. Piszę prawie bo nie jest idealnie. Zauważyłem, że raz coś się pojawiło. Testuję dalej. Zobaczę co będzie dalej.

 

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

Jestem po wymianie dekodera z UPC na Play i jest to dekoder Play Box TV (okrągły) na andku 11. Najlepsza informacja jest taka że da się go skonfigurować do pracy z pilotem od TV . W ustawieniach telewizora > dekoder musimy go dać jako Media Polska czy Multimedia Polska jakoś tak. Układ kanałów nie będzie się zgadzał dlatego trzeba je wyłączyć , i po naciśnięciu na pilocie TV przeniesie nas do interfejsu dekodera i wtedy już normalnie obsługujemy dekoder dokładnie tak jak jego własnym pilotem , działa to genialnie na szczęście . Jedyny minus tego dekodera i generalnie filozofii Play jest to że nie można sobie kanałów po swojemu ułożyć , za to dostajemy je pogrupowane według kategorii  , ok ale wolałbym sobie sporo wyłączyć ale da się to przełknąć bo obraz jest kilka razy lepszy po prostu żyleta . Moduł w sypialni zabrali i dali tam mniejszy dekoder ale tak samo wszystko . W sumie jak dla mnie jest ok.

profile.country.PL.title
JacekSz
Użytkownik

 slawomir.marczak jak sprawa makrobloków? Czy coś wiadomo w sprawie gwarancji na płytę z MIK Radom?
profile.country.PL.title
Tomasz7
Użytkownik

W zeszłym tygodniu był u mnie serwisant z MIK Radom. Bez problemu wymienił płytę na nową. Zapewnił mnie, że ta jest inna i nie odnotowali błędów. Była to moja druga wymiana. Minęło półtora roku od wymiany poprzedniej. Reklamacja została bezproblemowo przyjęta i płyta wymieniona. Na nową płytę mam znowu 2 lata gwarancji. Dodatkowo dostałem voucher na 100zł na zakupy w sklepie Sony. Jak na razie czysto, bez pikselozy, wszystko działa ok, telewizor zaktualizowany do najnowszego softa.

profile.country.PL.title
krkajko
Użytkownik

Z jakiego miasta jesteś? Jestem z Olsztyna i w tym serwisie nie mają nowych płyt.

profile.country.PL.title
myk6414
Poszukiwacz

Bo nie ma nowych płyt :slight_smile: