anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

3 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
odja12
Użytkownik
profile.country.PL.title
SLAWMOR-1961.
Użytkownik

Telewizor zaktualizowany dzięki uprzejmości Pani z supportu Sony która podlinkowała na meila Soft.

Niebawem ma pojawić się na stronie.PO AKTUALIZACJIPO AKTUALIZACJI

20 minut pracy bez PIKSELOZY :slight_smile: oby tak zostało.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

profile.country.PL.title
Tomasz7
Użytkownik
764 ODPOW. 764
profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

Widzę że niczym się nie różni ten tv od xh9096 który posiadam, pewnie są to serie telewizorów nie radzące siebie z modułami Cam, u mnie wymiana płyty głównej rozwiązała problem, w moim problem się pojawił po 10 miesiącach od kupna.

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

Mam ten sam model od jakiegoś tygodnia i też zmagam się z tym efektem pikseli, na razie kablówka zaleca przetrzeć suchą szmatką chip, a jak nie pomoże, mam przyjść do biura aby serwis sprawdził kartę.. ale kto wie, czy to problem z kartą, czy z tv, czas pokaże. 

Dodatkowo wczoraj w HBO GO obraz w trakcie oglądania filmu robił się chwilami mniejszy, innym razem większy.. zobaczę dziś, czy to błąd aplikacji, czy kolejny problem

profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

Dzisiaj był technik z UPC. Przyniósł najnowszą kartę CI+ chyba model 5.3. Taka sugestia była odnośnie modelu A90J. Nic to nie dało. Pikselizacja na nowej karcie nadal występuje. Teraz chyba zostaje wizyta serwisu Sony albo czekanie na nowszy soft.

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

Soft nic nie pomoże, serwis Sony i wymiana płyty głównej albo wymiana na inny w sklepie w ramach rękojmi i niezgodności towaru z umową jeżeli kupiony parę dni temu.

 

profile.country.PL.title
Pieron27
Użytkownik

Ja posiadam 65x90j i też mam pikselowanie jak wsadzony jest moduł UPC. Podobno grudniowa aktualizacja ma naprawić problem współpracy z modułami ci+. Nawet w UPC wiedza o problemie z telewizorami Sony na androidzie. 

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

Pocieszyliście mnie, że jednak problem dotyczy dużej ilości modeli TV, a nie tylko mojego XH90. W moim przypadku pikseloza jest na kanałach odbieranych przez moduł CI Canal+.

Ewidetnie coś schrzanili w ostatniej aktualizacji softu. 

profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

Pojawił się najnowszy soft 6.4284 ale nic się nie poprawiło 😞

 

profile.country.PL.title
mycha1961
Poszukiwacz

Witam, posiadam XR-50X90J z modułem CI od Inea w Poznaniu, tez mam problem z pikselozą, z aktualnym softem który wyszedł dzisiaj nie ma żadnych zmian z pikselami, jak były tak są, w piątek przyjadą fachowcy z serwisu Sony z nową płytą, oby pomogło, bo szczerze mówiąc mam już tego TV dość, kupiłem go dokładnie 9 września,

Rafał 

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

Podejrzewam, że wymiana płyty jest jedyną możliwością powrotu to wcześniejszej wersji oprogramowania (bez pikselozy). Sprawdź proszę jaką masz wersję oprogramowania przed wymianą i po, ok? Dzięki.