anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

788 ODPOW. 788
profile.country.PL.title
irekbr
Poszukiwacz

Cześć, posiadam od 5 miesięcy model XR-55X94J wraz z podpiętym modułem CI+ od UPC. Aktualizuję jak leci soft tv i nie mam problemów, że zetnie obraz. Dwa, trzy miesiące temu zdarzyło się może ze dwa razy chwilowe ścięcie obrazu ale generalnie (odpukać :)) nic nie występuje!

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

Już raz to aktualizacją naprawili, co jest dowodem na softwarowe problemy, ale potem były kolejne aktualizacje które jakby nie miały w sobie tego fixa i taka jest moja teoria, albo miały inny który jednak nie działa jak ten z lutego 2021. 

profile.country.PL.title
hoggart
Poszukiwacz

U mnie podobnie w kd-43x85j

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

Mirecore masz rację i jestem tego samego zdania... 

profile.country.PL.title
Tomasz7
Użytkownik

Jestem po wymianie płyty głównej i zapytałem pomocy technicznej o najnowsza aktualizację, czy można bezpiecznie ją instalować, dodając zapytanie czy zagwarantują mi bezproblemowe działanie. Oto jaka otrzymałem odpowiedź:

 

"Uprzejmie informuje, że sprawa została sprawdzona w dziale wyższym, który przekazuje nastepujaco:
Po ostatniej naprawie urządzenie uznaje się za sprawne, wymiana płyty głównej rozwiązała problem. Zalecana wersja oprogramowania jest najnowsza dostępna dla tego modelu.
Jeśli teraz wystąpią jakiekolwiek problemy z urządzeniem, możemy zaoferować kolejną regularną usługę serwisową, zgodnie z warunkami gwarancji."

 

Czyli: tak, aktualizacja jest bezpieczna, ale jak coś się rozwali to nie nasza wina. Dzwoń se na serwis, znowu wymienimy płytę główną. I tak do usranej śmierci.

 

Wydaje mi się, że zrobię aktualizacje. Rozpieprzę znowu tv i to zgłoszę. Znowu wymienią płytę główną, znowu ją zaktualizuje i znowu zgłoszę. Po ilu razach mogę żądać zwrotu kasy? Po trzech?

 

 

profile.country.PL.title
qset1975
Użytkownik

sam jestem już po 2 wymianie płyty i już widzę że co jakiś czas znów klatkuje ale delikatnie. co do warunków napraw z tytułu gwarancji jeśli w dokumencie gwarancyjnym nie uregulowano ilości napraw nie ma ograniczenia co do ilości napraw.  tak piszą w kodeksie cywilnym

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

U mnie z początku też lekko pikselowalo, drażniło, ale dało się widzieć co wyświetla program, a teraz już nie oglądam nic z karty CI,bo jest jakiś totalny dramat, cały czarny ekran przez który lekko próbuje przebić się obraz, dźwięk też zakłóca, jest zdecydowanie najorzej odkąd mam ten tv. Co do zwrotu pieniędzy trzeba reklamować z tytułu rękojmi, wówczas za 2 razem muszą oddać pieniądze, z gwarancji można reklamować w nieskończoność i nic nie muszą. 

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

A Ja panowie dałem sobie spokój z modułem cam wziąłem dekoder od dostawcy i koniec tego tematu... Nie wymieniałem nigdy płyty głównej ponieważ uważam, iż nie ma sensu wymieniać czegoś co jest dobre a winne temu jest oprogramowanie No cóż nie którzy dostawcy informują, że nie zawsze karta cam działa tu niestety działało i już nie działa więc pierdzielę wleciał dekoder i spokój.... Może kiedyś po, którejś tam aktualizacji wrócę do cam.... 

profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

Tak jak wcześniej pisałem na początku stycznia zdecydowałem się na wymianę płyty głównej. Wg serwisanta wszystko miało być OK. A wszystko co wyczytałem o problemach z modułem CAM to bzdury i winna jest tylko wadliwa płyta. A jednak wymiana płyty nie usunęła problemów całkowicie ale zdecydowanie zmniejszyła częstotliwość ich występowania. Płyta była z softem PKG6.4314.0524EUA  więc po dwóch tygodniach "próbowania" na razie zaktualizowałem ją do softu PKG6.5660.0668EUA. Po następnych dwóch tygodniach testów jest tak, że nie udało mi się zaobserwować występowania klasycznych objawów pikselozy. Jak będzie dalej zobaczymy.

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

Ale teraz pan napisał bzdurę.... Winny temu jest soft nie płyta główna.... Wszędzie to piszą... Po wymianie płyty w oprogramowaniu dopiero co tworzą się błędy stąd zaczyna się pojawiać na nowo pikseloza aż w końcu pojawi się więcej błędów i więcej pikselozy...