anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

788 ODPOW. 788
profile.country.PL.title
karoleczek90
Poszukiwacz

Technik rano był wymienił płytę główna i narazie chodzi zarobiłem aktualizacje do najnowszego i chwilowo cieszymy się sprawnym tv.

profile.country.PL.title
myk6414
Poszukiwacz

U mnie to samo. Zobaczymy na jak długo. 

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

A ci technicy coś mówili w tym temacie? 

profile.country.PL.title
myk6414
Poszukiwacz

Tak, ze problem jest masowy. Dotyczy i Polsatu i Canal+ i kablówek. Apogeum wymiany płyt mieli ok. roku temu. Potem ucichło i teraz sporadyczne przypadki. 

profile.country.PL.title
karoleczek90
Poszukiwacz

Mi mówił ze aktualizacja ubija te płyty a ze ludzie zgłaszają ze są piksele itd to nie maja innej drogi jak wymieniać na nowe płyty soft na niej był 6.43 jakiś taki wiec starszy ale ja zaktualizowałem odrazu do najnowszego bo np nie bylo na nim vrr do ps5 narazie jest ok

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

Sporadyczne przypadki czy poprostu ludzie się wkurzyłi wzięli od dostawcy usług dekoder... 

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

Może być tak ze za którymś razem trafi do was wasza pierwsza płyta :)))) oczywiście żeby jak najdłużej wam działało …

profile.country.PL.title
daszulc
Użytkownik

Sony, firma z której produktów od wielu lat korzystam: aparaty, kamera, radioodbiorniki, telewizory… Marka, której używanie dawało pewną gwarancję satysfakcji i było dawniej oznaką jakości, innowacyjności, a przede wszystkim niezawodności. Niestety, ale od jakiegoś czasu firma Sony przestaje tracić swoją wiarygodność. Zachwalane telewizory z serii Sony XR, które posiadają gniazdo umożliwiające ponoć obsługę modułu CAM nie spełniają swojej roli. Firma Sony przez długi czas nie była w stanie rozwiązać tego problemu. Użytkownicy zgłaszali tu na forum swoje problemy z związane z pikselizacją obrazu, która utrudniała normalne korzystanie z podstawowych funkcji telewizorów. W lutym 2022 roku pojawiła się aktualizacja, która miała ten problem wyeliminować, ale jak się okazuje go nie wyeliminowała, jedynie czasowo. Ten  problem nadal istnieje! Aktualizacja o oznaczeniu PKG6.5660.0668EUA, która miała ten problem rozwiązać, okazuje się, że w ogóle go nie rozwiązała. Mówiąc wprost - firma „Sony” wydała aktualizację, która okazała się nieskuteczna i po około roku od jej wprowadzenia, nadal problemy związane z pikselizacją programów kodowanych powracają. Pytam się wobec tego firmy „Sony”, czy jesteście z siebie zadowoleni? Czy nie wydaje się Wam, że wydanie ponad 4 tys. złotych na telewizory, które ponoć gwarantują  współpracę z modułem CAM to tak naprawdę nie jest po prostu wprowadzenie w błąd klientów firmy, których zapewnia się, że ten moduł działa bez problemów? Dlaczego ci, którzy zakupili TV „Sony” mają mieć dyskomfort z tytułu nieskorzystania z produktów które według zapewnień producenta to gwarantują? Owszem, może się zdarzyć, że telewizory  mogą mieć pewne niedomagania (gdzie ich nie ma), ale dążenie do ich eliminacji powinno być troską firmy w dążeniu do satysfakcji klientów i ta troska powinna być przejawiana przez cały czas waszej opieki nad produktem. Temat „pikselizacji” został pozornie załatwiony (tak wam się wydaje), ale nie zniknął i nadal istnieje, tyle tylko, że ludzie po prostu w was zwątpili i coraz bardziej myślą, że nie jesteście po prostu wiarygodni, ani niezawodni i dlatego szukają innych, alternatywnych rozwiązań. Zamiast korzystać z modułów CAM, wracają do używania dekoderów, a ci bardziej zdenerwowani pozbywają się TV Sony (jeśli to jeszcze możliwe) i zakupują telewizory w konkurencyjnych firmach, które tego problemu z modułami CAM nie mają. To bardzo przykre, ale niestety prawdziwe. Co ciekawe, żaden „admin” w tej sprawie nie zabiera ostatnio głosu i cisza jak makiem zasiał..... Firmo „Sony” – otwórzcie oczy i miejcie honor coś z tym zrobić, albo przyznajcie się to tego tu i teraz, że zrejterowaliście i zostawiliście swoich klientów na pastwę losu...

profile.country.PL.title
karawek
Poszukiwacz

Nie mam zamiaru pozwolić na to żeby serwis grzebał mi w tv i wymieniał płytę która pewnie tylko czasowo załatwi sprawę. Nie chcę dekodera bo wcześniejszy samsung z 2012 roku dekodował i dekoduje na Ci+ bez najmniejszego problemu. Swego czasu kupiłem tv za 5 klocków i zwątpiłem w tą firmę. Mam fajny monitor z funkcją smart z głowicą dvbt :-). Nigdy więcej nie będzie mi po drodze z tą firmą i szczerze nie polecę jej nawet największemu wrogowi. 

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

Karawek trochę przsadzasz ☺️ każda firma ma lepsze gorsze... tv jest ok, kto wie może w końcu któraś aktualizacją to naprawią... Wiem i rozumiem cię że tak nie powinno być, ale cóż ja zauważyłem że wszystko po covidzie zeszło trochę na psy w elektronice w motoryzacji itp itd zresztą każdy producent jak i również patrząc na szybki postęp technologiczny myśli że tv ludzie będą zmieniać jak smartfony...