cancelar
Mostrando los resultados de 
Buscar en lugar de 
Quiere decir: 

Participa, comparte tu experiencia!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

RESUELTAS
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Miembro

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

870 RESPUESTAS 870
profile.country.PL.title
Truman_Show
Miembro

A instalowaliście aktualizacje po wymianach? Teraz na nowej płycie mam 6.7480.0852EUA i nie wiem czy to zmieniać.

profile.country.PL.title
kurtion
Miembro

W przypadku tego TV gdzie ewidentnie jest to wina sprzętowa trzeba złożyć do sklepu niezgodność towaru z umową i za drugim razem dostajecie zwrot całej kasy i kupujecie co tylko chcecie.
Po co zgłaszać to do gwaranta, a on w nieskończoność będzie wymieniał?
Trzeba zgłosić usterkę do sklepu gdzie zakupiliście TV. Sklep przekazuje to do Sony. Za pierwszym razem naprawia, za drugim razem sklep ponownie przekazuje sprawę do serwisu i jeśli serwis potwierdza usterkę sklep zwraca całą kasę, trzeba tylko w ciągu 2 lat rękojmi to przepracować, po co się męczyć z serwisem SONY?

profile.country.PL.title
myk6414
Explorador

W teorii brzmi to pięknie. Praktyka jest trochę inna.
Pierwsze zgłoszenie rękojmi po 18 miesiącach zrobiłem do Media
Expert/Sprzedawcy. Dostałem odpowiedź że będą naprawiać. Przyjechał
serwisant z Radomia, wymienił płytę. Płyta po ok 12 miesiącach znów się
popsuła. Zgłoszenie do sklepu, odpowiedź że oni już nic nie pomogą, mam się
kontaktować z Radomiem. Telefon do Radomia, dwa dni później informacja że
Sony wymieni płytę (telewizor już jest po gwarancji).

Jutro znów dzwonię do Radomia bo nowa/stara płyta wytrzymała pół roku. Będę
też do Sony Polska dzwonił. Zobaczymy co powiedzą.
profile.country.PL.title
kurtion
Miembro

Rzeczywiście z 2 zgłoszeniami rękojmi u sprzedawcy trzeba się zmieścić w 24 miesiące, później to już dobra wola producenta. I rzeczywiście to działa i nie jest to teoria, proszę mi wierzyć.
Ja bym po naprawie sprzedał TV i kupił inny, bo usterka się na pewno powtórzy.

profile.country.PL.title
Truman_Show
Miembro

Dopóki będą to wymiany bezpłatne to niech wymieniają. Może w końcu im tych płyt zabraknie albo trafi się taka "niepsująca" :slight_smile:

profile.country.PL.title
myk6414
Explorador

Nie zabraknie. Będą naprawiać uszkodzone. Zakładam że jakiś kondensator za
kilka centów jest do wymiany. Pewnie nawet serwis w Radomiu może to
naprawiać i mieć na wymianę jako refurbished
profile.country.PL.title
kurtion
Miembro

Nie ma fachowców, wątpię, że ktoś w ręku trzyma z nich lutownicę, wszystko wymieniają. To nie są serwisanci tylko "wymieniacze". Nikt serwisowi na gwarancji nie będzie płacił za godziny diagnozy, naprawy, taniej jest przyjść do domu, 20 minut płytę wymienić i następny klient.

profile.country.PL.title
myk6414
Explorador

Przeczytaj proszę co napisałem. Najlepiej że zrozumieniem. Jeżeli dalej nie
będziesz rozumiał, daj znać, poproszę copilota żeby to napisał prostszym
językiem.
profile.country.PL.title
kurtion
Miembro

Przeczytałem ze zrozumieniem i zapewniam Cię, że kondensator nie jest odpowiedzialny za pikselozę, skończyły się już czasy gdzie w zasilaczach lub na płycie wymienia się elektrolity. Kondensatory SMD prawie nigdy nie ulegają uszkodzeniom.

profile.country.PL.title
myk6414
Explorador

Ok, czyli nie zrozumiałeś czego napisałem. Mysle, że dalsza dyskusja jest
pozbawiona sensu.