anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Zanikanie obrazu po włączeniu TV KD-49X8309C

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
manzir
Poszukiwacz

Zanikanie obrazu po włączeniu TV KD-49X8309C

Witam

Po ostatniej aktualizacji, co jakiś czas po włączeniu telewizora potrafi zaniknąć obraz i dźwięk - jest tylko czarny ekran. Trzeba przerzucić program do góry lub w dół, aby telewizor zaczął normalnie funkcjonować.

Co jakiś czas potrafi tak się nawet przywiesić, że trzeba go zrestartować.

Aktualizacja była robiona z pliku zamieszczonego przez Sony na stronie, a nie z automatycznego pobierania w TV.

Myślę, że jednak to nie ma jakiegoś znaczenia.

Czy ktoś z was ma również taką przypadłość?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@manzir czy wykonywałeś jakiekolwiek resety? Problem najprawdopodobniej związany jest z oprogramowaniem, więc wyczyszczenie pamięci podręcznej oraz (ewentualny) reset do ustawień fabrycznych powinien rozwiązać problem. Proszę napisz dodatkowo jaką masz wersję oprogramowania.

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Raczej nie ma to żadnego znaczenia.

Oczywiście zachecamy innych użytkowników do dzielenia się doświadczeniami, jednak warto skontaktować z naszym wsparciem technicznym.

Tu kontakt: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
micihol
Użytkownik

Mam podobny problem, ale tylko po awarii zasilania albo miękkim pełnym restarcie telewizora.

Problem zaobserowałem tylko podczas korzystania z tunerów wbudowanych w TV (kablówka, sat) i tylko przy włożonym module CI+ i częściej przy module Nagra od NC+ niż Vectrowskim Conaxie (ale tutaj musiałbym potestować jeszcze, żeby mieć miarodajny wynik).

 

Problem raczej nie występuje przy TV zostawionym na standby i zaczął się pojawiać po ostatniej aktualizacji (wycofanej po jednym dniu przez Sony). Zobaczę, jak to będzie wyglądać na obecnie dostępnym sofcie.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@manzir czy wykonywałeś jakiekolwiek resety? Problem najprawdopodobniej związany jest z oprogramowaniem, więc wyczyszczenie pamięci podręcznej oraz (ewentualny) reset do ustawień fabrycznych powinien rozwiązać problem. Proszę napisz dodatkowo jaką masz wersję oprogramowania.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
manzir
Poszukiwacz

Moje oprogramowanie: 
PKG5.381.0167EUB.

 

Reset robiłem jedynie "z pilota".

Dane w pamięci podręcznej zajmowały jedynie 400 MB.

 

Mam również włożony moduł dekodujący z kablówki - Conax.