anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A55 Pytania

oldguest
Początkujący

A55 Pytania

1. Kiedy będą dostępne
2. Potrzebuje obiektywu z około 15x zoomem jasnego gdyż często fotografuje nagrywam filmiki z samolotów / helikopterów. Co prawda mam ograniczony budżet więc nie stać mnie na obiektyw za 5000zl a prawdę pisząc niestety nie siedzę za bardzo w temacie obiektywów i nie znam się aż tak.
3. Jak działa GPS czy są problemy ze złapaniem sygnału itp.

Pozdrawiam

69 ODPOW. 69
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

mno napisał(a):

1. Kiedy będą dostępne
2. Potrzebuje obiektywu z około 15x zoomem jasnego gdyż często fotografuje nagrywam filmiki z samolotów / helikopterów. Co prawda mam ograniczony budżet więc nie stać mnie na obiektyw za 5000zl a prawdę pisząc niestety nie siedzę za bardzo w temacie obiektywów i nie znam się aż tak.
3. Jak działa GPS czy są problemy ze złapaniem sygnału itp.

Pozdrawiam

1. Październik (taki termin był podany na premierze)

2. Jeśli takiej krotności zoom to wychodzi 18-250...x 13,8. W lustrzankach nie operujemy krotnością zuma ale wartością ogniskowej. Jeśli potrzebujesz uzyskać duże zbliżenia powinieneś szukać obiektywu o większej ogniskowej (około 300mm i więcej - o konkretny model odsyłam do działu "Obiektywy" tam wiele tematów o o teleobiektywach już było)

3. Egzemplarze przedprodukcyjne nie miały problemów ze złapaniem sygnału. Trudno mi się odnieść do jakichś problemów bo tylko przedprodukcyjny miałem okazję testować.

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

mno napisał(a):

nie ma czegoś takiego jak 15x zoom w obiektywach i w ofercie obiektywów nie ma też takiego który by odpowiadał Twoim wymaganiom 18-250 (niecałe 14x) ;) jest za krótki i na pewno za ciemny jak na Twoje wymagania

EDIT Lajam szybszy :)

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

Ja do tego co napisał Lajam dopisze jedną kwestię:
15x zoom ? :c7