anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A550

caqerr
Początkujący

A550

Witam,
Dziś zakupiłem lustrzankę Sony A550.
Mam pytanie , jestem początkującym fotografem , co powinienem dokupić sobie do aparatu.
Na razie posiadam tylko kartę pamięci i filtr uv.
Co polecacie by dokupić do tego zestawu ?
Posiadam obiektyw kitowy.
Pozdrawiam,

4 ODPOW. 4
profile.country.pl_PL.title
kuraq.
Poszukiwacz

Filtr uv uważam za rzecz zbędną.
Polecam jakąś torbę/ plecak do przenoszenia aparatu.
Książkę o fotografii.
Gruszkę do czyszczenia matrycy i szmatkę do optyki.

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

kuraq napisał(a):

Filtr uv uważam za rzecz zbędną.
Polecam jakąś torbę/ plecak do przenoszenia aparatu.
Książkę o fotografii.
Gruszkę do czyszczenia matrycy i szmatkę do optyki.

do tego dodałbym lekturę wątków, które już istnieją, a które wiążą się z Twoim pytaniem!
Jest tego kilkanaście albo i kilkadziesiąt....

Początkujący

w sumie zależy jakie zdjęcia chcesz robic

profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

caqerr napisał(a):

Witam,
Dziś zakupiłem lustrzankę Sony A550.
Mam pytanie , jestem początkującym fotografem , co powinienem dokupić sobie do aparatu.
Na razie posiadam tylko kartę pamięci i filtr uv.
Co polecacie by dokupić do tego zestawu ?
Posiadam obiektyw kitowy.
Pozdrawiam,

Witaj.
Koledzy już napisali co o tym sądzą, ja dopiszę swoje zdanie.