anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

a580 i video

Rydzek
Początkujący

a580 i video

Witam mam problem. Od razu piszę jestem dość blady z techniką wiążącą się z filmowaniem.
A więc chodzi głównie o jakość nagranego filmu po zmianie rozmiaru odtwarzając film czułem się jak bym oglądał coś nagranego telefonem komórkowym 3 megapikseli. Oglądałem videotesty :c56 na youtube i bardzo mi się podobały. Postawię na początku pytania może będzie łatwiej

1.W jakim programie pracy nagrywać filmy (AUTO, P,M,S SCN ) ?
2.Jaki format filmu używać ? MP4 (1440x1080) czy AVCHD
3.Jeśli wrzucę filmiki na komputer muszę zmienić rozmiar na inny? Bo przecież nie mam odtwarzacza który odtwarzał by filmy o formacie MP4
4.Jeśli mam zmienić rozmiar na inny to na jaki?
4.Może ktoś zna bezpłatny program do odtwarzania plików MP4

P.S proszę o używanie języka mniej profesjonalnego, pisać tak żebym zrozumiał ;)

5 ODPOW. 5
piteron
Początkujący

-ja nagrywam w preselekcji przysłony,a jak nie zależy mi na głębi ostrości to na P
-ja nagrywam w mp4,różnica na 40 calach prawie żadna,ale nocne sceny nagrywam w AVCHD,tam wieksze bitrate daje o sobie znać(większe bitrate tzn ze na filmie masz wiecej informacji ,plik jest większy itp)
-są odtwarzacze,i to nawet darmowe i popularne,mp4 odtworzysz np Allplayerem,Bestplayerem,a nawet WMP,linków nie wstawiam bo to chyba zabronione,ale Google i znajdziesz
-nie wiem czy na pewno chodzi o rozmiar,czy nie o rozszerzenie,ja jak nagrywam na mp4 nic nie zmieniam,ewentualnie na AVI,ale to tylko po to żeby mój telewizor z dysku zobaczył ten plik
-odtwarzacze juz podałem,na MP4 nie ma problemu,na AVCHD spróbuj wbudowanego w oprogramowanie dostarczone razem z aparatem
-Pamiętaj o najważniejszym,ze sam player to nie wszystko,musisz w systemie mieć odpowiedni kodeki,ja osobiście polecam K-Lite Codec Pack Standard

Rydzek
Początkujący