Podziel się wrażeniami!
Witam serdeczni wszystkich.
Od niedawna jestem posiadaczem Sony Alpha 580 z ob. Sony 18-55mm. Szczerze mówiąc jestem laikiem ale zdecydowałem się od razy na aparat troszkę bardziej zaawansowany. Zamierzam zacząć od zdjęć w ruchu mianowicie sportowców, może jakieś portrety, natura i makro no i wiadomo zdjęcia rodzinne. W związku z tym chciałbym prosić wszystkich o pomoc w doborze akcesoriów. Obiektywy jakie do czego oraz czy do zdjęć na halach sportowych będzie mi potrzebna lampa?? Serdecznie wszystkich pozdrawiam i z góry dziękuję
milros napisał(a):
Od niedawna jestem posiadaczem Sony Alpha 580 z ob. Sony 18-55mm. Szczerze mówiąc jestem laikiem ale zdecydowałem się od razy na aparat troszkę bardziej zaawansowany. Zamierzam zacząć od zdjęć w ruchu mianowicie sportowców, może jakieś portrety, natura i makro no i wiadomo zdjęcia rodzinne. W związku z tym chciałbym prosić wszystkich o pomoc w doborze akcesoriów. Obiektywy jakie do czego oraz czy do zdjęć na halach sportowych będzie mi potrzebna lampa?? Serdecznie wszystkich pozdrawiam i z góry dziękuję
milros napisał(a):
Piotruso! Jesteś WIELKI!
Wesołych Świąt!
Lajam napisał(a):
Piotruso! Jesteś WIELKI!
Wesołych Świąt!
Dziękuje bardzo za pomoc. Co do zdjęć na halach to chodziło mi dokładnie o siatkarzy bo bardzo interesuje mnie ten sport wiec z tego co napisałeś czeka mnie dużo nauki. Czyli wychodzi na to że mam próbować tym co mam a dopiero jak się czegoś nauczę to dopiero mam się zastanowić nad jakimś lepszym sprzętem?? zgadza się?
milros napisał(a):
dopiero jak się czegoś nauczę to dopiero mam się zastanowić nad jakimś lepszym sprzętem?? zgadza się?
milros napisał(a):
Dziękuje bardzo za pomoc. Co do zdjęć na halach to chodziło mi dokładnie o siatkarzy bo bardzo interesuje mnie ten sport wiec z tego co napisałeś czeka mnie dużo nauki. Czyli wychodzi na to że mam próbować tym co mam a dopiero jak się czegoś nauczę to dopiero mam się zastanowić nad jakimś lepszym sprzętem?? zgadza się?