anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Nagralem film HD Nexem-5... i co dalej?

profile.country.pl_PL.title
buzz-----
Początkujący

Nagralem film HD Nexem-5... i co dalej?

W nagrywaniu filmow HD jestem laikiem. Nowy NEX-5 ma mozliwosc nagrywania full HD (choc juz mnie sciagnieto na Ziemie informacja, ze to nie jest takie FULL HD prawdziwe, gdyz jedna literka "i" albo "p" ma ogromne znaczenie, a NEX ma "i", czyli "oszukane").
Nagralem juz swoj film... chce go przekonwertowac na plik .flv, by wrzucic do internetu. Niby rzecz prosta, ale okazuje sie, ze Sony stosuje swoj wlasny kodek, ktory jest dosc klopotliwy dla reszty swiata do otworzenia, gdyz "nie jest otwarty".
Udalo mi sie w domu ten plik przekonwertowac, ale otrzymana jakosc jest slaba. Jakosc jak z VHS, obraz zwalnia, a dzwiek wyprzedza obraz. Pomyslalem, ze pewnie cos zle zrobilem. Udalem sie do osob od obrobki filmowej w mojej firmie.
Najpierw bylo szkolenie teoretyczne, czyli co to jest bit rate oraz jaki to ma wplyw na rozdzielczosc pliku, a w efekcie na jakosc obrazka, itd. Nastepnie pokaz praktyczny. Nagrano krotki film NEXem i pojawil sie error. Mimo, ze firma posiada bardzo dobre oprogramowanie (produkcja m.in. reklam telewizyjnych) nie mogli porzadnie tego pliku przekonwertowac. Udalo sie to, ale jakosc byla nadal przecietna. Oczywiscie skwitowano to w ten sposob: "masz Sony, masz problem", dodajac: "to jest wlasnie cale Sony".

Jestem ciekawy, czy znacie dobry program do konwersji tego specyficznego pliku Soniego na flv z jak najmniejsza utrata jakosci... Najlepiej program darmowy.

12 ODPOW. 12
oldguest
Początkujący

buzz napisał(a):

choc juz mnie sciagnieto na Ziemie informacja, ze to nie jest takie FULL HD prawdziwe, gdyz jedna literka "i" albo "p" ma ogromne znaczenie, a NEX ma "i", czyli "oszukane").