anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Obiektyw do wykonywania sportowych ujęć

kapiet
Początkujący

Obiektyw do wykonywania sportowych ujęć

Witam, w związku z tym że obiektyw Kit przestał mi wystarczać. Chciałbym zakupić nowy obiektyw w granicach 800-1000 zł. Był by on potrzebny do robienia zdjęć z jazd na deskorolce, tenisa oraz piłki nożnej. Niestety w sprawie obiektywów jestem kompletnie zielony więc proszę o normalne odpowiedzi a nie w stylu www.google.pl nie gryzie. Dziękuję...

13 ODPOW. 13
profile.country.pl_PL.title
Matti-----
Początkujący

Proponuje jakis jasny tele. W tym przedziale cenowym sugerowalbym kupno flinty 70-210 F4.

acinloop
Nowicjusz

kapiet napisał(a):

Witam, w związku z tym że obiektyw Kit przestał mi wystarczać

Mógłbyś rozwinąć swoją myśl? Bo takie stwierdzenie jest bardzo ogólnikowe.

kapiet napisał(a):

Chciałbym zakupić nowy obiektyw w granicach 800-1000 zł.

Zostaje jeszcze pytanie jaki zakres ogniskowych Cię interesuje?

Matti-----
Początkujący

Był by on potrzebny do robienia zdjęć z jazd na deskorolce, tenisa oraz piłki nożnej. - > tu masz odpowiedz na pytanie = obiektyw tele

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Matti napisał(a):

Był by on potrzebny do robienia zdjęć z jazd na deskorolce, tenisa oraz piłki nożnej. - > tu masz odpowiedz na pytanie = obiektyw tele

Matti, każdym obiektywem można robić zdjęcia jazdy na deskorolce, tenisa i piłki nożnej.
Nawet fiszajką 8mm :smileyhappy:

Najważniejsze, żeby kapiet napisał jakie kadry chce uzyskać.

Matti-----
Początkujący

nie no pewnie :D rownie dobrze moge powiedziec ze aparatem w telefonie moge zrobic :P chodzi o to zeby te zdjecie bylo dobrze wykonane ;]

Biorac pod uwage ze mam doczynienia ze sportami i moge sie pochwalic wspolpraca z 2 agencjami fotograficznymi moge w skrocie cos opisac :P