Podziel się wrażeniami!
Witam jestem amatorką, lubię robić zdjęcia chciałabym stać się posiadaczką lustrzanki cyfrowej i doskonalić swoją pasję. I tutaj proszę o pomoc.
Czy ktoś mógłby mi poradzić jaką lustrzankę powinnam wybrać oraz jakie objektywy ? Która będzie odpowiadała moim potrzebą?
tak więc co chciałabym fotografować : krajobrazy, zwierzęta, cykać ładne zdjęcia rodzinne także w pomieszczeniu. Móc pocykać zdjęcia gdy słonko już zaszło, lub przy słabszym świetle w pomieszczeniu. Zdjęcia w ruchu
Czego oczekuję- to tak po chłopsku bo nie wiem jak to opisać fachowo - cykanie fotek jedna za drugą
No i to by było tyle. Domyślam sie ,że nie wiele wiem na ten temat lecz gdy już stanę się posiadaczką takiego sprzętu rozkinie go od początku do końca
Myślę,żę nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań ma robić piękne zdjęcia,szybciej ,ostrzej niż zwykły aparat cyfrowy.
cena nie gra roli oczywiście cenię dobrą jakość a niską cenę
Pozdrawiam i dziękuję za rade!
gongunia napisał(a):
chciałabym fotografować : krajobrazy, zwierzęta, cykać ładne zdjęcia rodzinne także w pomieszczeniu. Móc pocykać zdjęcia gdy słonko już zaszło, lub przy słabszym świetle w pomieszczeniu. Zdjęcia w ruchu
cykanie fotek jedna za drugą <<span style="color:#FF0000;">cyk,cyk,cyk i robi fotki > Chciałabym też nie mieć problemu zrobić fotki w ruchu, oraz np w nocy.
pooglądałam filmiki na str SONY poczytałam i właśnie nad tymi dwoma się zastanawiam. Teraz na który się zdecydować? Jest między nimi znaczna różnica cenowa...
Czy na moje potrzeby inwestować w a550? z 2 strony chciałabym aby to był aparat na pare dobrych lat więc może jednak nowszy model będzie lepszy?
Są między niki duże różnice jakościowe z wyjątkiem wysokiego ISO w a 550?
gongunia napisał(a):
Są między niki duże różnice jakościowe z wyjątkiem wysokiego ISO w a 550?
O ile w ruchu się da - ale trzeba nabyć trochę wprawy, to w nocy będzie potrzebny statyw lub lampa błyskowa. Beż światła nie ma zdjęcia.gongunia napisał(a):