Podziel się wrażeniami!
Witam jestem amatorką, lubię robić zdjęcia chciałabym stać się posiadaczką lustrzanki cyfrowej i doskonalić swoją pasję. I tutaj proszę o pomoc.
Czy ktoś mógłby mi poradzić jaką lustrzankę powinnam wybrać oraz jakie objektywy ? Która będzie odpowiadała moim potrzebą?
tak więc co chciałabym fotografować : krajobrazy, zwierzęta, cykać ładne zdjęcia rodzinne także w pomieszczeniu. Móc pocykać zdjęcia gdy słonko już zaszło, lub przy słabszym świetle w pomieszczeniu. Zdjęcia w ruchu
Czego oczekuję- to tak po chłopsku bo nie wiem jak to opisać fachowo - cykanie fotek jedna za drugą
No i to by było tyle. Domyślam sie ,że nie wiele wiem na ten temat lecz gdy już stanę się posiadaczką takiego sprzętu rozkinie go od początku do końca
Myślę,żę nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań ma robić piękne zdjęcia,szybciej ,ostrzej niż zwykły aparat cyfrowy.
cena nie gra roli oczywiście cenię dobrą jakość a niską cenę
Pozdrawiam i dziękuję za rade!
gongunia napisał(a):
witam to znów ja podbijam temat tym razem doradzcie mi proszę jaki obiektyw powinnam dokupić posiadam <18-55> i tak po chłopsku totalnie kiepski zoom, ten obiektyw moim zdaniej super do portretowych zdjęc, bądź w mieszkaniu... ale jak już pojechaliśmy do Zoo , lew siedział daleko ,zoom na maxa i..lipa, więc proszę o polecenie jakiegoś obiektywu który mocno przybliży to co daleko
dziekuję
Mam 55-200 i używam go. Jest dobrze. Wielu ma Sigmę 70-300 i raczej chwalą. Kwestia o czym marzysz i na co Cię stać. I ile chcesz dźwigać.
Mnie zaś wyjątkowo brakuje czegoś poniżej 18 mm.
Do tych dwóch szkieł, które zostały już wymienione można jeszcze dodać stare szkła minolty z fliną (70-210/4) na czele.
podwys napisał(a):
Do tych dwóch szkieł, które zostały już wymienione można jeszcze dodać stare szkła minolty z fliną (70-210/4) na czele.